۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸

در رشته های پرش سه گام و پرش با نیزه؛

دو و میدانی کاران قمی 20 خرداد به جام بین المللی کازانوف قزاقستان اعزام می‌شوند

دو و میدانی کاران قمی 20 خرداد به جام بین المللی کازانوف قزاقستان اعزام می‌شوند

قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام دو و میدانی کاران قمی به پیکارهای دو و میدانی قهرمانی بین المللی جام کازانوف خبر داد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تركيب تيم ملي دووميداني اعزامي به مسابقات بین المللی جام کازانوف مشخص شد و طی آن محمدمحسن ربانی یکی از اعضاي تيم ملي دو و ميداني اعزامي به این دوره مسابقات بین المللی جام کازانوف در قزاقستان معرفي شد.

وی ادامه داد: ربانی مدافع عنوان قهرمانی در بسیاری از پیکارهای آسیایی و بین المللی است که در رشته پرش با نیزه، امید اول تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان کشورمان برای خلق افتخاری دیگر در این رشته ورزشی این بار در مسابقات بین المللی جام کازانوف است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: ربانی به تازگی از رقابت های دو و میدانی قهرمانی آغاز فصل کشور مدال طلا کسب کرده است ولی با جدیت تمرینات خود را ادامه می دهد تا با آمادگی به مراتب بیشتر و بهتری نسبت به مسابقات قهرمانی آغاز فصل کشور در پیکارهای بین المللی جام کازانوف شرکت کند.

وی افزود: ربانی اصلی ترین شانس برای همراهی کاروان کشورمان در بازی های آسیایی که با شرکت برترین های قاره کهن در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد، به شمار می رود و انتظار این است که این ورزشکار در رشته پرش با نیزه اولین مدال خود را از این بازی ها کسب کند.

رضایی اضافه کرد: در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به پیکارهای دو و میدانی قهرمانی بین المللی جام کازانوف در کشور قزاقستان، علاوه بر محمدمحسن ربانی که در رشته پرش با نیزه حضور خواهد یافت، دیگر ملی پوش دو و میدانی قم میلاد دریساوی است که در ماده پرش سه گام به این جام اعزام می شود.

وی خاطرنشان کرد: دریساوی نیز در رقابت های آغاز فصل دو و میدانی کشور در رشته پرش سه گام توانست از 16 متر و 3 سانتیمتر رکورد بزند و با توجه به این رکورد قهرمان کشور شود و بدین ترتیب عضو تیم ملی در مسابقات بین المللی جام کازانوف لقب بگیرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به زمان برگزاری و کشور میزبان مسابقات دو و میدانی بین المللی جام کازانوف در سال 2014، اظهار داشت: این دوره مسابقات بین المللی جام کازانوف قزاقستان از پنجشنبه هفته جاری در آلماتی این کشور برگزار مي‌شود.

وی یاد آور شد: قطعا سطح رقابت‌هاي دو و ميداني قهرماني بین المللی جام کازانوف در اين دوره، بسيار بالاتر از دوره‌هاي گذشته خواهد بود ولي با توجه به نبوغ و از همه مهمتر تجربه اي كه نفرات ملي پوش كشورمان و دو و میدانی کاران قم از آن برخوردارند، اميدواري زيادي نسبت به كسب مدال‌هاي خوشرنگ اين رقابت‌ها وجود دارد كه قطعا هم اينگونه خواهد شد.

رضایی در ادامه با اشاره به اهمیت کسب موفقیت توسطدو و ميداني كار ارزنده قمي در اين دوره از پيكارهاي بین المللی جام کازانوف، ابراز داشت: رباني و دریساوی خوب می دانند که کسب موفقیت در این پیکارها به منزله به دست آوردن سهمیه حضور در بازی های آسیایی است.
 

کد خبر 2306002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha