۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۰۲

ملکی خبرداد:

پروژه راهسازی الیگودرز - خمین 17 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

پروژه راهسازی الیگودرز - خمین 17 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: پروژه راهسازی الیگودرز - خمین 17 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهرام ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای اجرای قطعه ای از پروژه راهسازی الیگودرز - خمین که در حوزه استحفاظی لرستان قرار دارد بیش از 17 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه از این پروژه راهسازی 16 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی لرستان قرار دارد عنوان کرد: این 16 کیلومتر در قالب دو قطعه در دست احداث قرار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان با اشاره به پیشرفت 52 درصدی این پروژه راهسازی در استان لرستان عنوان کرد: در مجموع بیش از 17 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه نیاز است.

ملکی همچنین با اشاره به مطالبات پیمانکار این پروژه راهسازی در استان نیز بیان داشت: هم اکنون این پروژه حدود هشت میلیارد تومان مطالبات پیمانکار دارد.

وی همچنین با اشاره به زمان بهره برداری از بخشی از این پروژه راهسازی که در حوزه استحفاظی استان لرستان قرار دارد افزود: پیش بینی می شود بر اساس منابع اعتباری که به این پروژه تزریق می شود بخش مهمی از آن تا پایان سال 94 به بهره برداری برسد.

کد خبر 2306131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha