۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۸

کاوه:

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در انتظار ابلاغ دستور العمل جدید است

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در انتظار ابلاغ دستور العمل جدید است

سمیرم- خبرگزاری مهر : نائب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان سمیرم از اتمام زمان فعالیت این انجمن در اسفندماه 1392 خبر داد و گفت: این انجمن برای آغاز فعالیت جدید منتظر ابلاغ دستور العمل جدید است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سمیرم با حضور حداکثر اعضای این کمسیون ظهر امروز در اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سمیرم برگزار شد.

در این جلسه معصومه کاوه شهرستان سمیرم با اشاره به سال 1389 به عنوان زمان آغاز فعالیت سه ساله این انجمن در شهرستان سمیرم اظهار داشت: این انجمن با بهره گیری از توان پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل و دو عضو بازرس کار خود را آغاز کرد و در اسفند ماه سال گذشته هم به کار خود پایان داد.

وی افزود: قرار بود که دور جدید انتخابات این انجمن اخیرا برگزار شود که با شروع دولت یازدهم و اتمام عمر دولت دهم این انتخابات هنوز برگزار نشده است.

نائب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان سمیرم تصریح کرد: بر اساس دستور العمل شفاهی سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان تا برگزاری دور جدید انتخابات ، نیروهای مانند گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند.

کاوه به سال 1388 به عنوان زمان تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بر اساس اجرای فصل سوم قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان  مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این انجمن به صورت غیر دولتی و غیر انتفاعی و دارای شخصیت حقوقی در سه سطح ملی منطقه ای و شهرستانی راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: از مهمترین مصادیق حقوق مصرف کنندگان که انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان به آن می پردازد می توان به حق حمایت از مصرف کنندگان در قبال کالا و خدمات زیان آور ، حق اطلاع رسانی صحیح و کامل  به مخاطبین ، آموزش مصرف کنندگان ، حق برخورداری از خدمات بهینه فروش و پس از فروش اشاره کرد.

 

کد خبر 2313952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha