۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷

58 نفر در جریان ملاقات مردمی استاندار لرستان مسائل خود را مطرح کردند

58 نفر در جریان ملاقات مردمی استاندار لرستان مسائل خود را مطرح کردند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: 58 نفر در جریان ملاقات مردمی هوشنگ بازوند استاندار لرستان طی عصر پنج شنبه مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند استاندار لرستان عصر پنج شنبه در جریان برگزاری ملاقات مردمی خود به مسائل و مشکلات 58 مراجعه کننده از شهرستانهای مختلف استان رسیدگی کرد.

عمده مسائل مطرح شده در جریان این ملاقات مردمی مربوط به رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، تقاضای دریافت تسهیلات اشتغالزایی از محل صندوق مهر امام رضا(ع) ، تقسیط بدهی های معوق بانکی و ... بود.

در جریان این ملاقات مردمی که نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید استاندار لرستان دستورات لازم برای پیگیری و رفع مسائل و مشکلات مطرح شده را به دستگاههای مرتبط صادر کردند.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه نرخ بالای بیکاری در لرستان شاخصهای مختلف اقتصادی استان را تحت تاثیر قرار داده است، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال را از اولویتهای اصلی مدیریت ارشد استان عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به پیگیریهای انجام شده برای رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی و هلدینگ ها در استان تصریح کرد: بایستی همه مسئولان و مدیران استان در راستای رفع موانع سرمایه گذاری در لرستان حرکت کنند.

بازوند خودباوری را شاه کلید رفع مشکلات استان دانست و بیان داشت: حل چالشهای پیش روی استان و قرارگیری در مسیر توسعه در گرو مشارکت مردم و خودباوری است.

کد خبر 2329170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha