۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۹:۱۶

خدابخش:

تغییر مدیران اردبیل به اتمام نرسیده است/تاکید به حفظ احترام در برکناری

تغییر مدیران اردبیل به اتمام نرسیده است/تاکید به حفظ احترام در برکناری

اردبیل – خبرگزاری مهر: استاندار اردبیل گفت: تغییر و تحول مدیران ادارات استان به اتمام نرسیده و ادامه دارد.

مجید خدابخش در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در حوزه مدیران سیاسی اصلی ترین شاخصه همسویی با سیاست های دولت است که موضوعی طبیعی است.

وی افزود: با این وجود در سایر بخش ها توجه به عملکرد شاخصه انتخاب یک مدیر است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در هشت ماه گذشته رفتار و عملکرد تمامی مدیران از سوی بنده، نمایندگان استان و حتی سازمان های تهران رصد شده است، تاکید کرد: بر اساس نتایج بررسی ها نسبت به ابقا یا تغییر مدیر قضاوت می شود.

به گفته خدابخش انتصاب مدیران اجرایی بیش از آنکه وجه سیاسی داشته باشد بر اساس عملکرد فنی و تخصصی مدیر است.

رئیس شورای اداری استان رابطه استخدامی را در انتخاب مدیر ضروری خواند و افزود: مدیر منتصب حداقل دو سال باید تجربه مدیریت داشته باشد.

وی با یادآوری ارائه تذکر، راه حل و حتی پیشنهاد به برخی مدیران قبلی، ادامه داد: با این وجود برخی مدیران حتی به راه حل ها توجه ندارند و این مهم تغییر مدیر را با هدف بهبود فعالیت های حوزه اداری آن مدیر ضروری می سازد.

استاندار اردبیل به حفظ احترام در بر کناری ها تاکید کرد و افزود: باید زمینه رشد به منابع انسانی داده شود و تغییر فقط زمانی که مدیر در وظایف خود توان لازم را ندارد صورت گیرد.

نیروی کاری مستعد را تغییر نمی دهیم

وی با یادآوری تعدیل فرمانداران در زمان استاندار قبل، اضافه کرد: در صورتی که فرماندار یا هر مسئولی وظایف خود را در جهت توسعه استان به درستی انجام دهد نیازی به تغییر وجود نخواهد داشت.

خدابخش نمونه آن را در عدم تغییر فرماندار گرمی عنوان کرد و بیان داشت: این فرد در دولت جدید چهار طرح بزرگ سرمایه گذاری شیرآلات قهرمان، کارخانه تولید میلگرد، کارخانه سیمان و پروژه گردشگری گیلارلو را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه بین تغییر فرماندار و ادامه اجرای این طرح ها، اجرای طرح ها انتخاب شد، تاکید کرد: هدف توسعه استان است و تغییر مدیران بر اساس بهبود حوزه کاری آن ها صورت می گیرد.

 

 

 

 

کد خبر 2329519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha