۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۲

زارع:

احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دشتستان ضروری است

احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دشتستان ضروری است

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دشتستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع ظهر شنبه در نشست با مدیر تامین اجتماعی شهرستان دشتستان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی دارای حجم کار بالایی است و خدمات بسیار زیادی را به مردم ارائه می دهد که باید تلاش شود تا شاهد توسعه و گسترش فعالیت‌ها و خدمات این سازمان باشییم.

وی بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با تامین اجتماعی شد و افزود: شهرداری‌ها و سایر کارگاه‌ها باید بدهی‌های معوقه خود را سریع‌تر به تامین اجتماعی بپردازند تا سازمان بتواند با کیفیت و سرعت بیشتری خدمات مطلوب خود را به مردم ارائه کند.

فرماندار شهرستان دشتستان با بیان اینکه قوانین سازمان باید به گونه‌ای تغییر یابد که افراد و گروه‌های بیشتری را پوشش دهد، اضافه کرد: منابع سازمان متعلق به نسل های مختلف و آینده است و پیمانکاران و بیمه پردازان، با پرداخت به موقع حق بیمه و تسویه معوقات، باید به این نسل‌ها کمک کنند.

راه‌اندازی اورژانس و احداث ساختمان مجهز درمانگاه تامین اجتماعی

وی ادامه داد: نشست‌هایی با مسئولان بیمه ای و درمانی استان داشته‌ایم و رایزنی برای احداث درمانگاه تخصصی ادامه دارد و همچنین نیاز به راه‌اندازی اورژانس و احداث ساختمان مجهز درمانگاه و ارتقای بخش‌های بیمارستان مهر احساس می‌شود تا مردم ساکن در محلات شمالی و جدید شهر از خدمات درمانی آن استفاده کنند.

زارع در ادامه تصریح کرد: تعداد روزهای کاری در شعب اقماری شهرها و بخش‌های تابعه باید افزایش یابد تا رجوع مردم به مرکز شهرستان کمتر شود.

وی خاطرنشان ساخت: در ماه مبارک رمضان با فرصت به‌وجود آمده می‌توانیم با تقویت فضایل اخلاقی و بهره گیری از برکات شب‌های قدر، در ارائه خدمات به مردم مومن موفق تر باشیم.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: گسترش ظرفیت تامین اجتماعی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است تا موجبات خرسندی و رضایت مندی مردم به ویژه اقشار متوسط وضعیف را جلب کند.

استفاده از فناوری های نوین در راستای توسعه دولت الکترونیک

وی افزود: کارکنان و مراجعین از امور روزمره شعبه دشتستان رضایت دارند و انتظار می‌رود این رضایت‌مندی‌ها افزایش یابد که برای تحقق آن باید تسهیلات، ابزار و تکنولوژی بیشتر و بهتری به کار گرفته شود.

زارع ادامه داد: با استفاده از فن‌آوری‌های نوین دنیا باید کوشش کنیم تا انجام خدمات ادارات را از اداره به منزل مردم منتقل کرده و شاهد کاهش مراجعه حضوری مردم باشیم.

وی اضافه کرد: در دولت الکترونیک توجهی به افزایش ساختمان و تعداد کارمندان نمی‌شود و افزایش سرعت و کیفیت کار با استفاده از فن آوری های نوین هدف ماست.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید سلامت مردم و خدمات بیمه ای از اولویت ها به شمار می رود که با تجربه مطلوبی که در اجرای طرح بیمه سلامت همگانی کسب شد، برای اجرا و گسترش سایر بیمه ها مصمم هستیم.

وی گفت: بخشی از وظایف تامین اجتماعی را می توان به کارگران و بخش خصوصی واگذار کرد که مراجعات به شعبه کمتر شده و سرعت خدمات افزایش یابد که می‌توان به نظیر صدور و چاپ دفترچه ، فیش حقوقی مستمری بگیران ، چاپ سوابق و .... اشاره کرد.

کد خبر 2330054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha