۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۴

هاشمی:

حضور مردم در روز قدس بذر نا امیدی در دل استکبار خواهد پاشید

حضور مردم در روز قدس بذر نا امیدی در دل استکبار خواهد پاشید

شاهرود – خبرگزاری مهر: معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه روز قدس تنها متعلق به ملت ایران نیست بلکه به همه مسلمانان و آزادیخواهان تعلق دارد که دل در گرو حفظ منزلت و جایگاه انسانیت دارند گفت: حضور مردم در این راهپیمایی بذر نا امیدی را در دل استکبار جهانی خواهد پاشید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی در دومین جلسه برنامه ریزی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که صبح دوشنبه در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود و با حضور دستگاه های اجرایی دخیل در برگزاری این راهپیمایی برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری امام علی(ع) و زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل پایه گذار روز قدس افزود: حضور مردم در روز قدس بذر نا امیدی در دل استکبار خواهد پاشید.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس برجسته ترین یادگار امام خمینی(ره) در میان مسلمانان جهان و اقدامی ارزشمند و هوشمندانه بود خاطر نشان کرد: روز قدس از نشانه های دلبستگی ملت مسلمان ایران به مردم مظلوم فلسطین است.

مسئولان بسترهای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را فراهم کنند

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با یادآوری این نکته که بعد از نامگذاری این روز استکبار جهانی با هزینه های گزاف سعی در از بین بردن این روز داشت تصریح کرد: خوشبختانه نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه راهپیمایی روز قدس هر سال پر شور تر از سال قبل برگزار می شود و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می کوبد.

هاشمی وضعیت اسفبار مردم غزه و کشتارهای رژیم صهیونیستی و مسائل منطقه ای به خصوص حضور گروه داعش در حاشیه مرزهای غربی کشور را از مهمترین مسائلی دانست که به راهپیمایی روز قدس امسال رنگ و بوی دیگری خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه ما حضور مردم در راهپیمایی نیست چون ملت بزرگ ایران با بصیرت و دلبستگی ویژه به مردم فلسطین حتما حماسه ای عظیم خلق خواهند کرد اذعان داشت: دستگاه های اجرایی باید بستر حضور مردم را فراهم کنند و آمادگی کامل داشته باشند تا مردم با آسودگی کامل در این مراسم شرکت کنند.

رد انسانیت و دین باید ما را به اقامه وظیفه حمایت از مظلومان مسلمان وا دارد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود نیز با اشاره به این که امروز مردم فلسطین در شرایط سختی قرار دارند عنوان کرد: حملات رژیم صهیونیستی از نظر زمانی طولانی شده و روز گذشته بیش از 340 مسلمان غزه با زبان روزه مورد حملات وحشیانه این رژیم خبیث قرار گرفته و شهید یا زخمی شدند.

حجت الاسلام عرب زینلی با تاکید بر اینکه در این ماه درد انسانیت و دین باید ما را به اقامه وظیفه حمایت از مظلومان مسلمان وا دارد ابراز داشت: مسیر های راهپیمایی امسال با توجه به فعالیت مصلی شاهرود تغییر پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: راهپیمایی امسال ساعت 11 صبح جمعه سوم مرداد ماه از خیابان تهران، چهار راه دادگستری به سمت مصلی بزرگ نماز جمعه جنب گلزار شهدا به طول تقریبی یک و نیم کیلومتر برگزار خواهد شد.

در این جلسه سایر دستگاه ها و ارگان های اجرایی گزارش فعالیت های خود برای انجام هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس را ارائه کرده و آمادگی خود برای انجام کارهای بیشتر را اعلام کردند.
 

کد خبر 2335280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha