۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۳

چند خبر از سینما

«تنهای تنهای تنها» به کره جنوبی رفت/ گردهمایی سینماگران در حمایت از غزه

«تنهای تنهای تنها» به کره جنوبی رفت/ گردهمایی سینماگران در حمایت از غزه

حضور فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» در جشنواره فیلم کودک کره جنوبی، گردهمایی سینماگران در حمایت از مردم غزه و همچنین آغاز اکران عمومی فیلم سینمایی «حراج» از امروز 30 تیر ماه از جمله اخبار حوزه سینمای ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی پور از تولیدات صدا و سیما مرکز بوشهر در نهمین دوره جشنواره فیلم کودک بوسان کره جنوبی که از 1 الی 5 مرداد برگزار می‌شود، حضور دارد.

«تنهای تنهای تنها» به عنوان فیلم اختتامیه در روز 5 مرداد به نمایش در خواهد آمد.

گردهمایی سینماگران در حمایت از مردم غزه برگزار می شود

گردهمایی سینماگران کشور در حمایت از مردم مظلوم غزه، روز چهارشنبه اول مرداد ماه به همت انجمن سینمای جوان مقاومت و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای شفق برگزار می شود.

این گردهمایی با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس این سازمان، محمد خزاعی دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، محمدرضا شرف الدین رئیس انجمن سینمای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و جمعی از هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون برگزار می شود.

این برنامه ساعت 18 روز اول مرداد ماه در فرهنگسرای شفق واقع در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان سید جمال الدین اسدآبادی، خیابان 21، بوستان شفق برگزار می شود.

«حراج» روی پرده سینماها رفت

اکران عمومی فیلم سینمایی «حراج» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین شهابی توسط موسسه پخش فیلم «جبرائیل» از امروز دوشنبه 30 تیرماه با 12 سینما در تهران آغاز شد. عوامل این اثر سینمایی چهارشنبه یکم مردادماه در سینما آزادی همراه با مخاطبان به تماشای این اثر می نشینند.

اين فيلم روایت زندگی خانواده ای است که به خاطر مشکلات مالی مجبور به حراج وسايل خانه خود شده‌ اند و در آن فريبا خادمی، نسيم ادبی، مهسا آبيز، مريم سرمدی، گيتی قاسمی، محمد کارت،  احمد شهابی، پريا ابراهيمی، سونيا شيرازی، محمد اکبری، اکرم علمدار و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

کد خبر 2335513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha