۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲

صبح امروز/

اعضای ستاد بحران سیستان و بلوچستان عازم مناطق طوفان زده شدند

اعضای ستاد بحران سیستان و بلوچستان عازم مناطق طوفان زده شدند

زاهدان-خبرگزاری مهر: استاندار و اعضای ستاد بحران سیستان و بلوچستان به منظور بازدید از مناطق طوفان‌زده و همچنین بررسی مشکلات ناشی از حرکت شن‌های روان و خسارات وارده بر مردم عازم منطقه سیستان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عل‌اوسط هاشمی صبح دوشنبه در راس هیئتی از مدیران استانی و اعضای ستاد مدیریت بحران با سفر به منطقه سیستان از مناطق در محاصره طوفان و همچنین روستاها و شهر هامون بازدید کرد.

وزش باد های شدید و طوفان که در هفته گذشته موجب وارد شدن صد ها میلیارد تومان خسارت به بخش های مختلف از جمله راه، تاسیسات برق، آب، کشاورزی و شهری در منطقه سیستان شد از امروز باری دیگر در سیستان آغاز شده و فردا با رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت به اوج خود خواهد رسید.

طوفان شدید در سیستان در طی هفته گذشته موجب تشکیل دو جلسه اضطراری به منظور بسیج امکانات در راستای کمک به مردم محاصره در طوفان و حرکت شن های روان شد.

استاندار سیستان و بلوچستان روز گذشته نیز در جلسه اضطراری که به همین منظور در ستاد بحران سیستان و بلوچستان تشکیل شد از مدیران اجرایی دستگاه های مرتبط خواست تا نسبت به تهیه و توزیع ماسک، توزیع رایگان پوشال کولر اقدام کنند و همچنین به منظور تسریع در عملیات احداث بیمارستان تنفسی سیستان مبلغ 7 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

به گزارش خبرنگارمهر، به منظور کمک به مردم و امدادرسانی به ساکنان روستاهای در محاصره شن‌های روان ستاد بحران سیستان نیز در فرمانداری شهرستان زابل تشکیل و در حال حاضر تمامی نیروهای راهداری، هلال احمر، پلیس و بیمارستان ها در حالت آماده باش قرار دارند.

کد خبر 2339794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha