۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۱۵

حجت الاسلام مهدوی امین:

دوران امامت امام صادق(ع) عصر شکوفایی معارف اهل بیت بود

دوران امامت امام صادق(ع) عصر شکوفایی معارف اهل بیت بود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: دوران امامت امام صادق(ع) عصر شکوفایی معارف اهل بیت بود.

به گزارش خبرگزاری مهر ،حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: دوران سی و چهار ساله امامت امام صادق علیه السلام، عصر شکوفایی معارف اهل بیت علیهم السلام بود.

وی ادامه داد: این زمان از نظر اسلامی یک زمان منحصر به فرد بوده به طوریکه از این برهه زمانی به عنوان زمان نهضت ها و انقلاب های فکری بیش از نهضت ها و انقلاب های سیاسی یاد می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان افزود: آن حضرت با شرکت در مناظرات و مباحث علمی و مذهبی علاوه بر آشکار ساختن چهره راستین اسلام و فقه آل محمّد، شبهات دروغ سازان و نیرنگ بازان اموی و عباسی را نیز پاسخ می گفت و توطئه های آنان را باطل می کرد.

وی با اشاره به لزوم الگوگیری از سیره عملی و نظری امام صادق (ع) اظهار داشت: سخنان و گفته های امام صادق(ع) روح و جان را قوت می بخشد.

حجت الاسلام مهدوی امین از سخنان این امام همام به عنوان منشور دستورهای زندگی و سعادتمندی یاد کرد و بیان داشت: امید است جامعه جوان و پرنشاط، هندسه شخصیت و هویت خود را در پرتو معارف این امام(ع) ترسیم کرده و خود و جامعه را در مسیر تحقق آرمان جامعه دینی و مدینه آرمانی اهل بیت علیهم السلام سمت و سو بخشند.

کد خبر 2354708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha