۸ مهر ۱۳۸۴، ۱۴:۲۴

/ اختصاصي "مهر"/ نمايندگان تشكل هاي دانشجويي در ديدار با رئيس جمهور عنوان كردند:

ارتباط دانشجويان با وزير علوم تسهيل شود // نگاه مسئولان به دانشجويان دانشگاه آزاد و دولتي يكسان نيست// اعتراض به پذيرش دانشجوي پولي ادامه خواهد يافت

ارتباط دانشجويان با وزير علوم تسهيل شود // نگاه مسئولان به دانشجويان دانشگاه آزاد و دولتي يكسان نيست// اعتراض به پذيرش دانشجوي پولي ادامه خواهد يافت

نمايندگان تشكل هاي دانشجويي روز گذشته با دكتر محمود احمدي نژاد - رئيس جمهور - ديدار و گفت و گو كردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي "مهر"، در اين ديدار پرويز اميني دبير اتحاديه انجمن اسلامي دانجشويان مستقل گفت : چرا در جريان انتخاب وزير علوم، تحقيقات و فناوري و وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نظر تشكل هاي دانشجويي بررسي نشده و دانشجويان را در جريان اين انتخابات قرار نداده اند.

وي افزود : پيش از تعيين كابينه مقرر شده بود جلسه اي با حضور دانشجويان و رئيس جمهور تشكيل شود و در آن جلسه نظرات دانشجويان مورد بررسي قرار گيرد كه اين جلسه به دلايل نامعلومي لغو شد.

اميني يادآور شد : اگر اين جلسه برگزار مي شد دانشجويان مي توانسنتد ظرفيت هاي بسيار مناسبي را به رئيس جمهور منتقل كنند.

وي اضافه كرد : براي ملاقات و ديدار با وزير علوم مشكلاتي داريم. آقاي زاهدي ديدار با دانشجويان را منوط به برگزاري جلساتي با افراد ديگر عنوان كرده و گفته اگر مشكلات دانشجويان در جلسات ديگر مرتفع نشد آن گاه با دانشجويان نشستي برگزار مي كند. اين در حالي است كه ما مشكلي نداريم ما مي خواهيم مشكلات وزارت علوم را حل كنيم.

به گزارش "مهر"، امير عباس اسماعيلي دبير كل اتحاديه تشكل هاي سياسي دانشگاه آزاد اسلامي نيز از تبعيض و تفاوت آشكار برخورد مسئولان با دانشجويان دانشگاه آزاد و دولتي انتقاد كرد و از رئيس جمهور خواست تدبيري براي پرداخت وام به دانشجويان دانشگاه آزاد بينديشد.

محمد جواد ميري سخنگوي جنبش عدالت خواه دانشجويي نيز از عدم پختگي و انسجام ديدگاه هاي وزير علوم در مورد جنبش نرم افزاري به شدت انتقاد كرد و علت انتخاب زاهدي را از رئيس جمهور جويا شد.

وي پذيرش دانشجوي پولي را يك ظلم آشكار علمي دانست و خواستار لغو اين بند برنامه چهارم توسعه شد.

به گزارش "مهر"، ميري تاكيد كرد : جنبش عدالت خواه دانشجويي به اعتراضات خود در مورد پذيرش دانشجوي پولي ادامه خواهد داد. 

زنوزي نيز به نمايندگي از سازمان اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد خواستار حمايت مالي دولت از دانشجويان دانشگاه آزاد شد.

به گزارش "مهر"، در اين ديدار علمشاهي به نمايندگي از دفتر تحكيم وحدت طيف شيراز، حيدري دبير كل جامعه اسلامي دانشجويان، لطف الله عيوضي دبير كل جنبش اعتدال اسلامي و روح الله سلگي دبير كل مجمع دانشجويان و فارغ التحصيلان شاهد سراسر كشور نيز سخناني ايراد كردند.

دكتر محمود احمدي نژاد - رئيس جمهور - نيز در جمع نمايندگان تشكل هاي مختلف دانشجويي كه در نهاد رياست جمهوري گرد هم آمده بودند و دغدغه ها، ديدگاه ها و نطرات خود را با رئيس جمهور مطرح كردند، گفت : خدا را شكر مي كنم كه حركت دانشجويي همچنان پرنشاط و آرماني در صحنه انقلاب حضور دارد.

وي در اين ديدار تاكيد كرد موارد ارائه شده از سوي دانشجويان را يادداشت كرده و آنها را بررسي خواهد كرد.

کد خبر 235647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha