۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۸:۵۲

یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار شد

یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار شد

گچساران - خبر گزاری مهر: یادواره 33 شهید روحانی کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس درشهرستان گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگلویه و بویر احمد بعدازظهر دوشنبه در این مراسم گفت: روحانیون نقش تاثیر گذاری در پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی بر عهده داشتند.

امان الله حسینی صدر نقش ممتاز شهدا در شکل گیری انقلاب اسلامی را تاثیر گذارترین پیام به دنیا در جبهه های فرهنگی عنوان کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس  بیش از پنج هزار روحانی به مقام نائل شهادت دست یافتند در حالی که آمار بیش از این است.

وی بیان کرد: دلیل دقیق نبودن این اطلاعات، این است که آنها با تمام اخلاص تلاش می کردند با گمنامی در جبهه حضور پیدا کنند .

نماینده ولی فقیه سپاه فتح استان با اشاره به نقش روحانیت در تمامی عرصه ها خاطرنشان کرد: مسئولان ما باید این اطلاعات را مکتوب و بررسی کنند و به همگان بگویند که روحانیت چه نقش تاثیر گذاری در پیروزی و شکل گیری این انقلاب بر عهده داشت .

حسینی صدر با اشاره به قدرت نظامی ایران و دسیسه اخیر اسرائیل و انفجار هواپیمای جاسوسی درمنطقه  تاسیسات هسته ای نطنز اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند منطقه هسته ای ایران را تهدید کند  و آنها باید بدانند با وجود چنین تجهیزاتی نمی توانند وارد منطقه ما شوند.

وی افزود: هیچ راهداری در دنیا قادر به مهار چنین هواپیمایی نبود اما ایران براحتی توانست آن را رصد و نابود سازد .

حسینی صدر در خصوص توطعه دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی یادآور شد :به یاری خداوند جمهوری اسلامی مقتدرانه در این میدان ایستاده است و از دشمنان هراسی ندارد.

وی تصریح کرد: روحانیون با روشن ساختن افکار عمومی و ترویج موثر مسائل فرهنگی در جامعه از دسیسه های دشمنان جلوگیری می کنند .

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان 33 تندیس بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس به خانواده های شهدای روحانی اهدا شد.
 

کد خبر 2362232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha