۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۴۴

نجفی:

مشارکت بخش خصوصی در پروژه های عمرانی فرصتی مغتم در گیلان است

مشارکت بخش خصوصی در پروژه های عمرانی فرصتی مغتم در گیلان است

رشت – خبرگزاری مهر: استاندار گیلان گفت: مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی فرصتی مغتم در استان است که همگان باید به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نجفی عصر  یکشنبه در نشست با مدیران استان افزود: در اقتصاد توسعه محور  بخش خصوصی نقش مهم و برجسته ای ایفا می کند.

وی همچنین اظهارداشت: از فرصت حضور بخش خصوصی در استان بیشتر باید بهره برداری کرد.

 استاندار گیلان گفت: در تمامی جلسات مهم استان بخش خصوصی حضور داشته و دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد پویا و فعال با حضور بخش خصوصی میسر است، افزود: در هفته دولت امسال 400 میلیارد تومان پروژه عمرانی از سوی بخش خصوصی اجرا و به بهره برداری رسید.

نجفی تصریح کرد: حضور فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی امروز سرلوحه کاری مدیریت استان است.

وی همچنین با بیان اینکه در ابتدایی دولت یازدهم رشد اقتصاد کشور منفی و  تورم افزون بر 40 درصد بود، اظهارداشت: گام های اساسی که دولت طی یکساله اخیر برداشته آخرین وضعیت تورمی به 22.5 درصد و تورم نقطه به نقطه به 14.5 درصد رسیده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه کاهش تورم 20 درصدی طی یکسال در کشور بی سابقه بوده است، گفت: رشد اقتصادی مثبت در راه است و این نوید خوبی برای تمامی ملت ایران است.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش دولتمردان و همیاری مردم آرامش نسبی در جامعه حاکم و  فضای امید و نشاط در کشور تجلی پیدا کرده است.

نجفی در ادامه به تثبیت قیمت ارز، برگشتن آرامش بازار، کاهش رکود اقتصادی و غیره در جامعه اشاره کرد و  اظهارداشت: خبر های خوبی در راه است.

وی با یادآوری اینکه گیلان قطب کشاورزی و گردشگری کشور است، افزود: توسعه زیر ساخت های گردشگری یک ضرورت اساسی در استان است.

 

کد خبر 2370268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha