۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۴۳

کریمی:

آماده حضور در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال هستیم/ مشکلات مالی مانع جذب بازیکنان مورد نظر شد

آماده حضور در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال هستیم/ مشکلات مالی مانع جذب بازیکنان مورد نظر شد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه راهیان کرمانشاه از آمادگی این تیم برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور خبر داد.

سلمان کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتبال راهیان کرمانشاه برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال، اظهار داشت: تمرینات بدنسازی تیم، طی یک ماه و در کرمانشاه برگزار شد و پس آن نیز اردویی یک هفته ای را در تهران برگزار کردیم.

وی افزود: پس از این تمرینات و اردوها به بازیکنان مرخصی یک هفته ای داده شده و آنها در حال حاضر به استراحت می پردازند تا از روز اول مهر ماه، تمرینات بار دیگر از سر گرفته شود.

کریمی یادآور شد: اولین دیدار ما در رقابت های این فصل روز 12 مهر ماه با پارسه تهران و در ورزشگاه کارگران کرمانشاه به انجام خواهد رسید.

مدیر عامل راهیان کرمانشاه به شرایط سخت این فصل از رقابت های لیگ دسته اول اشاره کرد و گفت: رقابت ها، امسال در قالب 2 گروه 12 تیمی برگزار می شود که در پایان چهار تیم به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد.

کریمی در ادامه از انعقاد قرار داد با یک یا دو بازیکن جدید طی روزهای آینده خبر داد و گفت: متاسفانه با توجه به هزینه بالای بازیکنان و به دلیل عدم حمایت های لازم از سوی مجموعه استان نتوانستیم بازیکنان مورد نظر و مورد نیاز تیم را جذب کنیم.

وی افزود: اما با تمامی این مسائل و مشکلات خود را برای حضور در رقابت ها آماده کرده ایم و همانند سال های گذشته با هدف صعود به لیگ برتر وارد رقابت ها خواهیم شد.

مدیر عامل تیم فوتبال راهیان خاطر نشان کرد: بسیار امیدوار هستیم که با حمایت مردم فوتبال دوست کرمانشاهی بتوانیم نتایج ارزشمندی را در این فصل کسب کرده و از همان ابتدا خود را به عنوان مدعی صعود از گروهمان معرفی کنیم.

وی در پایان گفت: همانند فصل گذشته سرمربی گری تیم بر عهده ادموند یونانپوریان خواهد بود و امیدواریم که با هدایت وی و حمایت هواداران بتوانیم جواز صعود به لیگ برتر فوتبال را بدست آوریم.

 

 

کد خبر 2373727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha