۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹

جودو قهرمانی کاتای جهان؛

تیم ملی ایران با سه مدال نقره و برنز به کار خود پایان داد

تیم ملی ایران با سه مدال نقره و برنز به کار خود پایان داد

پرونده رقابتهای جودو قهرمانی جهان در بخش کاتا با قهرمانی ژاپن و سه مدال کاتاروهای کشورمان در اسپانیا بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات به مدت دو روز در اسپانیا و شهر "مالاگا" برگزار شد که تیم ملی کشورمان موفق به کسب یه نشان نقره و دو برنز شد و در نهایت هم بعد از ژاپن به لحاظ تعداد مدال عنوان دوم را کسب کرد.

در این دوره در چهار کاتا جودوکاران ژاپن قهرمان شدند. در "کیمه نوکاتا"، تیم ژاپن با ترکیب برادران "کیجی"  با 586 امتیاز مدال را با خود اختصاص داد و  عبدالوهاب بردی و یاشار روح اله زاده از کشورمان با 566 امتیاز نایب قهرمان شد. تیم چین هم با 565 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

در "کودوکان گوشین جوتسو" محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی ناصر با امتیاز 581 مدال برنز را کسب کردند. در این فرم تیم ژاپن با ترکیب "هیداکی" و "ماساکی" با امتیاز 612 امتیاز طلا کسب کردند و "ولابی" به همراه "مائوریزو" در تیم ایتالیا با 595 امتیاز به مدال نقره دست يافتند.

در "ناگه نو کاتا" ژاپن با 447 امتیاز قهرمان شد ، رومانی با 440 و کره با 439 امتیاز مدالهای نقره و برنز را کسب کردند. بلژیک با 431 امتیاز چهارم شد و تیم دو نفره بشارت نیا و قاسملو با 430 امتیاز در مکان پنجم ایستادند.روز گذشته هم در "کاتا منو کاتا" تیم دو نفره روحانی و باجلان با 428 امتیاز مدال برنز را کسب کرده بودند. در این فرم ژاپن با 466 و ایتالیا با 430 امتیاز عناوین طلا و نقره را کسب کرده بودند.

به این ترتیب تیم ایران در ششمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که با حضور 27 کشور برگزار شده بود، با کسب یک مدال نقره و دو برنز و یک عنوان پنجمی عنوان چهارم جهان را از آن خود کرد.در رده بندی نهایی تیمها ژاپن با 4 طلا و یک نقره قهرمان شد، آلمان تنها با کسب یک مدال طلا در سکوی دومی جهان ایستاد و ایتالیا با دو نقره به مقام سوم رسید.

کد خبر 2375039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha