۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳

بازوند:

تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در ادارات لرستان/ خودباوری کلید تحقق اقتصاد مقاومتی است

تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در ادارات لرستان/ خودباوری کلید تحقق اقتصاد مقاومتی است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی در همه دستگاه های اجرایی استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند شامگاه پنجشنبه در جلسه دیدار اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی با نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اینکه امروز صبح با حضور نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت یک کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی برگزار شد، اظهار داشت: همچنین شوراهای اداری شهرستان ها به صورت آن لاین برگزار شد و دکترمحسن رضایی نیز از طریق ویدئو کنفرانس صحبت هایی کردند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی برای لرستان نسخه شفابخش خوبی است، تصریح کرد: عمده مشکلات لرستان در رویکردهای اقتصاد مقاومتی ذکر و قید شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه کلید تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور نیز خودباوری است، افزود: این خودباوری باید توسط گروه فعالان اقتصادی و بخش خصوصی باشد.

بازوند با بیان اینکه اتاق بازرگانی خرم آباد یکی از اتاق های عالی کشور است و جلسات مختلف آن چه با دولت وچه با فعالان اقتصادی به صورت مرتب برگزار می شود، تصریح کرد: اتاق بازرگانی خرم آباد دغدغه فراوانی نیز در رابطه با توسعه استان دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی در لرستان علی رغم طلب زیادی که از دولت دارد هیچگاه پروژه ای را تعطیل نکرده است، ادامه داد: بخش خصوصی از دولت 600 میلیارد تومان طلب دارد اما همواره در اجرای پروژه ها به صورت جدی کار می کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه کمیته های حوزه اقتصاد مقاومتی در استان شکل گرفته است، تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در همه دستگاه های استان نیز شکل گرفته است.

کد خبر 2382521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha