۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴

یادواره شهدای مرزبانی استان کرمانشاه برگزار شد

یادواره شهدای مرزبانی استان کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: یادواره شهدای مرزبانی استان کرمانشاه با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره شهدای مرزبانی استان کرمانشاه پیش از ظهر سه شنبه با حضور مردم، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز جامعه ما مرهون خون شهدایی است که جان خود را در راه سربلندی و آزادی میهن فدا کردند.

حجت الاسلام عباس دهقان همچنین به ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: این ایام زمانی است که هر چه بیشتر با سیره و روش زندگی امام حسین (ع) و ابعاد مختلف قیام عاشورا آشنا شویم.

وی کربلا را به عنوان زیبا ترین عرصه تاریخ معرفی کرد و افزود: ما در ماه محرم ضمن اقامه عزای سید الشهداء (ع) و شهدای دشت کربلا، می توانیم با یک نگاه معرفتی، بصیرت خود را بالا ببریم.

حجت الاسلام دهقان تصریح کرد: یکی از اهداف ما از برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم باید کسب معرفت و آشنایی هر چه بیشتر با سیره و سبک زندگی ائمه معصوم (ع) باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه گفت: فرهنگ عاشورا یک فرهنگ انسان ساز بوده و زنده ماندن واقعه عاشورا با گذشت ۱۳ قرن، نشان ‌دهنده تاثیر مکتب انسان‌ساز و تربیتی کربلا است.

کد خبر 2411420

برچسب‌ها