۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۱۶

یادواره شهدای روحانی در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد

یادواره شهدای روحانی در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: یادواره شهدای روحانی با حضور مردم و مسئولان در ثلاث باباجانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره شهدای روحانی با حضور مردم، مسئولان، روحانیون و فرماندهان نظامی و انتظامی پیش از ظهر سه شنبه در ثلاث باباجانی برگزار شد.

امام جمعه ثلاث باباجانی در این مراسم اظهار داشت: این شهرستان یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و امنیت و آرامشی که امروز ما از آن برخورداریم حاصل مجاهدت هایی است که در آن دوران صورت گرفت.

ملا احمد شیخی ضمن قدردانی از تلاش های فرماندار شهرستان در جهت توسعه و رفع مشکلات، گفت: همه ما وظیفه داریم که در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم تلاش کنیم.

فرماندار ثلاث باباجانی نیز در ادامه این مراسم بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تاکید کرد و گفت: طی یک ماه اخیر دو یادواره شهدا را در شهرستان برگزار کرده ایم که این نشان دهنده توجه مسئولین برای زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است.

رستگار یوسفی گفت: تمامی قدرت های دنیا به جایگاه غیر قابل انکار ایران در منطقه پی برده اند و ما این را مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستیم.

وی پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری را موجب عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: وجود فرهنگ ایثار و شهادت همواره موجب هراس و وحشت دشمنان ما بوده است.

کد خبر 2411746

برچسب‌ها