۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶

حجت الاسلام احمدي فر:

اماکن عمومی خراسان شمالی فاقد فضای مناسب نمازخانه هستند

اماکن عمومی خراسان شمالی فاقد فضای مناسب نمازخانه هستند

بجنورد- خبرگزاری مهر: رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با بیان این که متأسفانه بسیاری از اماکن عمومی این استان فاقد فضای مناسب برای نمازخانه هستند، از مسئولان دستگاه ها خواست تا نسبت به این موضوع حساسیت ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا احمدي فر صبح پنج شنبه در جمع مدیران دستگاه های فرهنگی و مذهبی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: امر و به معروف و نهي از منكر یکی از مهم ترین فرایض دینی بوده که اجرا و احیای آن در جامعه توجه بیشتری را می طلبد اما در این میان دعوت به نماز مهم ترين معروف ها است.

وی اضافه کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي خراسان شمالي بايد كاركنان خود را به صورت عملي به نماز دعوت كنند چراكه دعوت عملي به نماز توسط مديران از نصب تراكت، تبلغات و ... بهتر بوده و اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

حجت الاسلام احمدی فر با تاكيد براينكه مديران استاني بايد به همزماني برگزاري جلسات و نماز توجه داشته باشند، تصريح كرد: مديران جلسات خود را به نحوي برگزار كنند كه با زمان اقامه نماز تداخل نداشته باشد.

رئيس ستاد اقامه نماز استان دعوت به نماز را بالاترين معروف ها دانست و گفت: اگر اين معروف در جامعه رواج يابد به طور حتم بسياري از مشكلات موجود نيز رفع مي شود.
اين مسئول با انتقاد از اينكه متاسفانه در برخي از ادارات سطح استان مكان مناسبي براي نماز خانه وجود ندارد، افزود: در حال حاضر برخي از باغ تالارها، پارك ها، پاساژها، ورزشگاه ها و... فضاي مناسب نماز خانه ندارند.

حجت الاسلام احمدی فر با بیان این که متأسفانه بسیاری از اماکن عمومی این استان فاقد فضای مناسب برای نمازخانه هستند، از مسئولان دستگاه ها خواست تا نسبت به این موضوع حساسیت ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 2412810