۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۱۴

علیزاده در گفتگو با مهر:

کاتاروهای قمی در مسابقات کاتا جودوی قهرمانی آسیا درخشیدند

کاتاروهای قمی در مسابقات کاتا جودوی قهرمانی آسیا درخشیدند

قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جودوی استان قم از کسب نخستین مدال کاتا جودو آسیا توسط کاتاروهای قمی خبر داد و گفت: کاتاروهای قمی در مسابقات کاتا جودوی قهرمانی آسیا درخشیدند.

سعید علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور کاتاروهای استان قم در مسابقات مردان آسیا اظهار داشت: نخستین مدال تیم اعزامی کشورمان از رقابت‌های کاتا جودو قهرمانی مردان آسیا صبح امروز دوشنبه توسط نمایندگان کاتا جودوی قم به دست آمد.

وی گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیا کاتا از شامگاه هجدهم آبانماه در بانکوک تایلند با حضور ۱۲ کشور آغاز شد و در روز نخست دو تیم به نمایندگی از کشورمان روی تاتامی رفتند.

رئیس هیئت جودوی قم افزود: ۶ ورزشکار از نفرات اعزامی به این مسابقات را کاتاروهای قمی تشکیل دادند که این نفرات شامل فخرالدین رضایی، محمدمهدی میرعظیمی، محمدجواد بشارتی، محمدحسن سالاری، محمدرضا صحرایی و محسن قاسم لو هستند.

علیزاده بیان داشت: تیم کاتامه نوکاتا با ترکیب مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی کاتاروهای استان قم موفق شد در نخستین حضور خود در این پیکار‌ها با اختلاف بسیار کم نسبت به ‍ژاپن مدال نقره را از آن خود کند.

وی عنوان کرد: دیگر نمایندگان قم در تیم ناگه نوکاتا ایران یعنی محمد جواد بشارتی و محسن قاسملو به مقام چهارمی قناعت کرد.

رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد در بخش جونوکاتا محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی سومین مدال نقره ایران را به دست آوردند و محمد وحید پوراسفندیار و محمدمهدی میرعظیمی در گوشین جوتسو به مدال برنز رضایت دادند.

 علیزاده ابراز داشت: با کسب این دو مدال و دو مدال نقره در کیمه نوکاتا و کاتامه نو کاتا، کاتارو‌های کشورمان موفق شدند برای چهارمین سال پیاپی نایب قهرمانی آسیا را به نام خود ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: رشته جودو در قم در بخش کاتا در زمره استان‌های قدرتمند کشور است اما در بخش کومیته نیازمند تلاش بیشتر و افزایش تعداد جامعه آماری ورزشکارانمان هستیم و در این راه، رشته جودو را در شهرهای تابعه قم فعال کرده‌ایم.

کد خبر 2418436

برچسب‌ها