۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴

اعطای نشان و جایزه ویژه به خبرنگاران برتر حوزه ایثار و رسانه

اعطای نشان و جایزه ویژه به خبرنگاران برتر حوزه ایثار و رسانه

نشان و جایزه ویژه به خبرنگاران برتر حوزه ایثار و رسانه اعطا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشستی چندجانبه که ظهر روز پنج شنبه 22 آبان ماه با حضور تنی چند از سیاستگذاران و علاقه مندان عرصه فرهنگ و ایثار در سالن شماره 1 محل نشست های جنبی نمایشگاه مطبوعات و خرگزاری ها برگزار شد، موضوع اعطای نشان و جایزه ویژه ایثار و رسانه به تصویب رسید.

در این نشست که با حضور حسن محرابی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، سعید الفتی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران، ایرج گلشنی مدیر خانه فرهنگ ایثار و تنی چند از اصحاب رسانه برگزار شد، موضوع ضرورت رصد اخبار و گزارش های مرتبط با فرهنگ ایثار، تکریم خبرنگاران و رسانه هایی که به این امر مهم به نحوی برجسته و شایسته می پردازند مطرح و مقرر شد: نشان و جایزه ای سالانه تحت عنوان «نشان و جایزه ایثار و رسانه» تاسیس شود.

همچنین قرار بر این شد که نشان ایثار و رسانه در 2 بُعد مرتبط با ایثار شامل فرهنگ جهاد و شهادت و فرهنگ ایثار و فداکاری به مفهوم عام طراحی و اجرا شود.

تشکیل ستاد موقتی برای پیگیری و اطلاع رسانی این موضوع به تمامی رسانه ها و ایجاد زمینه برقراری ستاد دائم و شروع فعالیت دبیرخانه این نشان از دیگر مصوبات این نشست بود.

کد خبر 2420701

برچسب‌ها