۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۹:۰۷

یاکیده:

مطالعات مرحله اول طرح ارتقای تصفيه خانه فاضلاب بوشهر انجام شد

مطالعات مرحله اول طرح ارتقای تصفيه خانه فاضلاب بوشهر انجام شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اتمام مطالعات مرحله اول طرح ارتقای تصفيه خانه فاضلاب بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیقباد یاکیده عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: تا کنون کارهای خوبی در راستای توسعه شبکه‌های آبرسانی در سطح استان انجام شده و یا در دست اجرا است.

وی افزود: در سال جاری نیز اعتبارات خوبی به این امر اختصاص یافته که انشاء الله با تخصیص به موقع آن تحول خوبی در این حوزه شاهد خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در خصوص تصفیه خانه فاضلاب بوشهر نیز گفت: تصفيه خانه فاضلاب بوشهر در سال ۷۸ مورد بهره‌برداري قرار گرفت كه براي ارتقای كمي و كيفي طرح مطالعات مرحله اول و دوم آن به مشاور واگذار شد.

یاکیده از اتمام مطالعات مرحله اول طرح ارتقای تصفيه خانه فاضلاب بوشهر خبر داد و تصریح کرد: طرح جمع‌آوري فاضلاب بوشهر از سال 72 اجرايي شده است که نقش مهمي در افزايش سطح بهداشت عمومي و ارتقای عمر ابنيه‌هاي فني و ساختمان‌ها داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: تا كنون ۳۱۶ كيلومتر شبكه فرعي و اصلي طرح جمع‌آوري فاضلاب شهر بوشهر انجام  شده است.

یاکیده بیان کرد: تصفيه خانه فاضلاب بوشهر در سه مدول طراحي شده كه يك مدول آن تاكنون اجرا شده است و روزانه بيش از ۳۲ هزار مترمكعب فاضلاب در شهر بوشهر جمع آوري و تصفيه مي‌شود.

وي ادامه داد: همچنین پس از تصويب اين طرح در شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور مطالعات مرحله دوم نیز آغاز خواهد شد.

کد خبر 2423251

برچسب‌ها