۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷

خطبه امام سجاد(ع) در مسجد جمکران قرائت می‌شود

خطبه امام سجاد(ع) در مسجد جمکران قرائت می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: همزمان با سالروز شهادت امام زین العابدین(ع)، مراسم قرائت خطبه امام سجاد(ع) در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی مسجد جمکران، برنامه‌های امشب این مکان مقدس، از ساعت 19 با قرائت قرآن کریم آغاز می‌شود.

پس از آن و از ساعت 19 و 15 دقیقه خطبه امام سجاد در شام توسط حجت الاسلام موسی کاظمی قرائت می‌شود و از ساعت 20 حجت الاسلام افتخاری به بیان احکام شرعی خواهد پرداخت.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت 20 و 15 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام گنجی آغاز می‌شود و در ساعت 21 دعای توسل توسط آقای سید علی حسینی نژاد قرائت می شود.

همچنین به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) نیز در روز چهارشنبه پس از نماز جماعت عصر آقای مجید دلشاد مرثیه سرایی خواهد داشت.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت زیارت وارث آغاز می‌شود که سخنران این مراسم حجت الاسلام بنیادی خواهد بود و دعای پر فیض کمیل نیز توسط حجت الاسلام جنانی قرائت خواهد شد.

مراسم قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت 6 و 15 دقیقه صبح با قرائت زیارت عاشورا آغاز می‌شود. پس از آن و در ساعت 6 و 30 دقیقه حجت الاسلام مهدوی نیا سخنرانی خواهد کرد و در ساعت 7 صبح آقای سید جواد میرجعفری دعای ندبه را قرائت می کند.

گفتنی است مراسم قرائت دعای سمات، در روز جمعه از ساعت 16 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می‏‌شود. از ساعت 16 و 30 دقیقه حجت الاسلام حداد سخنرانی خواهد کرد و دعای پرفیض سمات توسط ایشان قرائت می‌شود.

 

کد خبر 2423547

برچسب‌ها