۲۶ مهر ۱۳۸۴، ۸:۵۹

اولين همايش تربيت بدني در دانشگاه آزاد واحد مشهد برگزار شد

اولين همايش تربيت بدني بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش، صبح امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه و دانشگاه "مهر" در مشهد، اين همايش با هدف استقبال از هفته تربيت بدني و توجه بيشتر دانشجويان به اين رشته و همچنين افزايش نشاط در بين جوانان در مشهد برگزار شد.

عضو هيات علمي دانشكده تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد ضمن ايراد سخنراني، فعاليت بدني را يك ضرورت خواند و خواستار توجه بيشتر مسئولين امر به گسترش فرهنگ ورزش در جامعه شد.

دكتر اميرمقدم تصريح كرد: بدن انسان طوري خلق شده كه سلامتي آن در گرو حركت و فعاليت هاي بدني است و با افزايش سن، نياز انسان به حركت و فعاليت هاي جسماني افزايش مي يابد چرا كه اين فعاليت ها موجب ايجاد آثار مختلف و موثري از جنبه هاي روانشناختي و جسماني و هيجاني مثبت در انسان ها مي شود.

وي در ادامه مراسم فعاليت هاي كميته تربيت بدني بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد را تلاش در جهت همگاني كردن ورزش در بين قشر دانشجو، انتشار ماهنامه ورزشي و داشتن برد در هر دانشگاه و همچنين برگزاري مسابقات، كلاس و اردوهاي ورزشي اعلام كرد و بيان داشت: هر فعاليتي كه جسم و جان آدمي را با نشاط و نيرومند سازد مورد تاييد است و در مقابل فعاليت هايي كه به جسم زيان مي رساند و يا  روح و فكر را بيهوده مشغول سازد مردود هستند.

کد خبر 242462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha