۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۲۳

با حضور خانواده شهدا/

یادواره شهدای بی سیم چی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد

یادواره شهدای بی سیم چی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد

زاهدان-خبرگزاری مهر: یادواره شهدای بیسیم چی و مخابراتی در سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان محلی و شماری از خانوده های شهدا در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یادواره شهدای بیسیم چی و شهدای مخابراتی که صبح امروز در مرکز آموزش شهید حسینعلی عالی زاهدان برگزار شد از تعداد ۲۵ خانواده  شهید بیسیم چی و مخابراتی در دوران دفاع مقدس طی اهدای لوح یادبودی تجلیل شد.

معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری یادواره شهدای بیسیم چی در زاهدان را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان عنوان کرد.

سرهنگ خرسند بیان داشت: با توجه به هجمه وسیع دشمن به نسل جوان برگزاری چنین یادواره هایی موجب مصونیت جامعه از هر گونه گزند دشمن می شود.

وی یاداور شد: سیستان و بلوچستان ۲۵ شهید بیسیم چی و ۳۵ شهید فن آوری اطلاعات و ارتباطات برای پایداری اسلام  هدیه کرده است که گرامیداشت یاد و خاطر آنها و انتقال ارزش های آن شهدا به نسل جوان از وظایف ما به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان نیز در این یادواره بیان داشت: ارتباط، منشا تبادل اطلاعات است و اگر دنیا امروز به دهکده جهانی تبدیل شده است به دلیل برقراری همین ارتباط است.

محمود رضا رضایی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: ما رهرو گفتمان بسیجیان هسیتم زیرا گفتمان و راه آنان همان راه ولایت است.

وی آسایش و امنیت موجود در کشور و تبدیل ایران به جزیره ثبات را مرهون ایثاگری ها، تداوم راه ولایت و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و گفت: حراست از این ارزش ها وظیفه هر یک از ایرانیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تمامی خانواده های معظم شهدا از تمبر شهدای بیسیم چی نیز در این مراسم رونمایی شد.

گفتنی است به منظور نمایش گذاشتن بخشی از رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام و شهدای استان نمایشگاهی با همین عنوان در مرکز آموزش شهید عالی زاهدان شامل دل نوشته ها و عکس شهدای بیسیم چی افتتاح و در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفت.

کد خبر 2424801

برچسب‌ها