۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۳

پیاده‌روی اربعین حسینی به بخش ویژه عکاسی اضافه شد

پیاده‌روی اربعین حسینی به بخش ویژه عکاسی اضافه شد

زنجان -خبرگزاری مهر: با توجه به استقبال و درخواست شرکت‌کنندگان در اولین سوگواره ملی عاشورایی، عکاسی از مراسم عزیمت زائران حسینی با پای پیاده به کربلای معلی، به بخش ویژه عکاسی این سوگواره اضافه شد که علاقه‌مندان می‌توانند به پایگاه اینترنتی روز واقعه به آدرس www.roozevaghee.ir بخش ویژه اربعین حسینی در سوگواره عاشورایی مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین سوگواره ملی "میعادگاه عاشورایی دانشجویان" در جهاددانشگاهی زنجان، در راستای اجرای برنامه "هفت شهر شایستگی" که امسال در سطح معاونت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی کشور برگزار خواهد شد، به اجرا گذاشته می‌شود.

اجرای این سوگواره برای نخستین‌بار در بین دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور بوده و با هدف ترویج و هم‌افزایی فرهنگ عاشورایی، اشاعه ساختار ذهنی و عملکردی امام حسین(ع) در جامعه، تعمیق استعدادها و ظرفیت‌های استان، ارتقای تعهدات اخلاقی، اعتقادات فرهنگی، سیاسی، شغلی و تعهدات اجتماعی در بین دانشجویان و نیز پرورش افرادی که توانایی تأثیرگذاری در این وادی را داشته باشند، برگزار خواهد شد.

این سوگواره در شش بخش عکاسی (حرفه‌ای و عکاسی با گوشی همراه)، گرافیک (پوستر و اینفوگرافی)، معماری (طراحی المان شهری) شعر، داستان‌ کوتاه و فعالیت‌های دانشجویان در فضای مجازی اجرا خواهد شد که دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را از چهارم آبان‌ماه تا چهارم دی‌ماه امسال (ماه‌های محرم و صفر 1436 قمری) به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این در حالی است که مراسم اختتامیه این سوگواره 13 اسفندماه امسال به میزبانی جهاددانشگاهی استان زنجان در پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می‌شود.

کد خبر 2426383