۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴

عباس زاده:

۳۶۰ یادواره شهدا در اردبیل برگزار شد/ شناسایی ۱۲۰۰ شهید بسیجی در استان

۳۶۰ یادواره شهدا در اردبیل برگزار شد/  شناسایی ۱۲۰۰ شهید بسیجی در استان

نمین – خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سال گذشته ۳۶۰ یادواره شهدا در شهرهای مختلف استان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر عباس زاده صبح دوشنبه در حاشیه کمیته هماهنگی برنامه های یادواره شهدای عنبران در شهرستان نمین گفت: پاسداشت مقام شهدا و تبیین اهداف شهید و شهادت از جمله اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

وی با بیان اینکه در طول هفته بسیج نیز برگزاری یادواره شهدا در شهرهای مختلف در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: تلاش بر این است امسال برنامه ها علاوه بر کمیت مطلوب کیفی تر از سال های قبل اجرا شود.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) استان در این میان گرامیداشت شهدای بسیج ضرورت ویژه داشته و نگاه به آرمان های این قشر باید به صورت ویژه دنبال شود.

عباس زاده با تاکید به اینکه هزار و ۲۰۰ شهید بسیجی در استان شناسایی شده است، اضافه کرد: بسیج در چهار خصوصیت ولایت مداری، شهادت طلبی، مردم یاری و مردم داری شناخته می شود.

وی از جمله برنامه های روز چهارم از هفته بسیج مصادف با سه آذر را برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد و افزود: یادواره شهدای عنبران در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

عباس زاده تکریم چهره های بسیجی موفق محلات، همایش شکوه هجرت و ارائه مشاوره اداری به روستاییان را از دیگر بخش های برنامه های روز چهارم هفته بسیج برشمرد.

کد خبر 2427543

برچسب‌ها