۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷

میلانی خبر داد:

چاپ ۵ عنوان کتاب به مناسبت هفته پژوهش توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی

چاپ ۵ عنوان کتاب به مناسبت هفته پژوهش توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی

تبریز - رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: پنج عنوان کتاب به مناسبت هفته پژوهش توسط این حوزه آماده چاپ و انتشار هستند.

به گزارش حبرنگار مهر، حسن میلانی یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وجود پویایی و نشاط لازم در امور آموزشی منوط به انجام پژوهش های مرتبط است و بر همین اساس حوزه هنری استان نیز اقدام به آماده سازی چند عنوان کتاب با همین رویکرد کرده است.

وی نگاهی به نمایش های عامیانه آذربایجان، مجموعه اشعار دینی اجتماعی عاشیق رسول قربانی را از جمله کتاب های آماده شده برای این منظور عنوان و تصریح کرد: همچنین کتاب شعر شیعی قفقاز شامل برگزیده اشعار حاج مایل علی اف و کتاب هنرهای تجسمی، خوشنویسی از دیگر آثاری هستند که به مناسبت هفته پژوهش برای چاپ آماده می شوند و دو عنوان کارت پستال و مجموعه کاریکاتور نیز مراحل آماده سازی برای چاپ را طی می کنند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه موفقیت در تمام فعالیت‌های مربوط به توسعه به گونه‌ای به گسترش فعالیت‌های پژوهشی بستگی دارد، خاطر نشان شد: در دنیای امروز، دانایی یکی از محور‌ها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌رود و دانسته‌های ما یا با مطالعه منابع اطلاعاتی موجود و یا بنا به پژوهش‌هایی که خود انجام می‌دهیم، به دست می‌آید.

کد خبر 2442648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha