۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۳۶

حسینی‌نژاد به مهر خبر داد:

شکست سفیر قم برابر پدافند اصفهان در لیگ والیبال نوجوانان کشور

شکست سفیر قم برابر پدافند اصفهان در لیگ والیبال نوجوانان کشور

قم - سرپرست تیم والیبال سفیر قم از شکست تیم نوجوانان سفیر برابر پدافند اصفهان در لیگ والیبال نوجوانان کشور خبر داد.

سید جواد حسینی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم والیبال نوجوانان سفیر قم عصر سه شنبه در دومین دیدار از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در اراک، نتیجه را واگذار کرد.

وی افزود: در دومین روز از بازی‌های مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه نخست ۳ مسابقه و در گروه دوم نیز ۲ بازی برگزار شد که با دومین شکست متوالی نماینده قم همراه بود.

سرپرست تیم والیبال سفیر قم گفت: در این رقابت‌ها که به میزبانی اراک برگزار می‌شود ۱۱ تیم حضور دارند که بازی‌های خود را به شکل دور‌ه‌ای در مرحله مقدماتی در ۲ گروه ۵ و ۶ تیمی برگزار می‌کنند.

حسینی‌نژاد بیان داشت: در دور دوم این مسابقات تیم سفیر قم به دیدار تیم والیبال پدافند اصفهان رفت و با وجود رقابت نزدیک دو تیم در تمامی ست‌ها، تیم پدافند اصفهان موفق به شکست ۳ بر صفر تیم سفیر قم شد.

وی تصریح کرد: در نخستین روز این رقابت‌ها و در دیداری از گروه نخست مقدماتی تیم سفیر قم به مصاف تیم شهدای ۱۵ خرداد پیشوا رفت و در حالی که جدال آن‌ها ۴ گیم به طول انجامید و در جریان بازی نیز رقابت آن‌ها نزدیک و نفس‌گیر بود سرانجام تیم سفیر قم با حساب ۳ بر یک بازی را وگذار کرد.

سرپرست تیم والیبال سفیر قم خاطرنشان کرد: مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول والیبال نوجوانان کشور نیز در قم برگزار شد که در پایان رقابت ۷ تیم سفیر قم، عقاب تهران، فولاد عظیمی گنبد، شهرداری کرج، مقاومت شهرداری ارومیه، شهرداری پیشوا و ذوب آهن اصفهان، تیم سفیر قم با کسب رتبه پنجم به کار خود در این مسابقات پایان داد و نتوانست از گروه خود صعود کند.

کد خبر 2444826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha