۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳

حسن زاده:

۶۲ درصد از تعهد اشتغالزایی محلات محقق شد

۶۲ درصد از تعهد اشتغالزایی محلات محقق شد

اراک- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت: تعهد این شهرستان برای ایجاد اشتغال تا پایان امسال ۵۵۵ شغل تعیین شده که تاکنون ۶۲ درصد آن محقق شده است.

علی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طی امسال تعداد ۳۴۰ طرح اشتغالزایی در سامانه رصد اشتغال این شهرستان ثبت شده است.

وی طرح های اشتغالزایی ثبت و تایید شده را در زمینه صنعت، معدن، خدمات و کشاورزی ذکر کرد وادامه داد: طبق گزارش های ارائه شده به شورای اشتغال شهرستان، تعداد از صاحبان طرح مصوب شده دارای شرایط به بانکهای عامل و صندوق مهر امام رضا (ع) برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

وی ادامه داد: افراد توانمند این شهرستان در طی سالجاری توانستند با توسعه کار خود و یا سرمایه گذاری شخصی در این بخشها باعث ایجاد شغل وافزایش شغل پایدار شوند.

حسن زاده اظهارکرد: تعهد این شهرستان تا پایان سال ۵۵۵ شغل است که تاکنون ۶۲ درصد آن محقق شده است.

رخ بیکاری این شهرستان ۹ درصد است که رتبه ششم را این شهرستان در استان مرکزی دارد و از نظر تعداد بیکاران دانش آموخته محلات در جایگاه سوم استان مرکزی قرار دارد

وی بیان کرد: نرخ بیکاری این شهرستان ۹ درصد است که رتبه ششم را این شهرستان در استان مرکزی دارد و از نظر تعداد بیکاران دانش آموخته محلات در جایگاه سوم استان مرکزی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس سرشماری سال ۹۰ در مجموع یک هزار و ۶۳۳ نفر بیکار در این شهرستان آمارگیری شده است تصریح کرد: در مجموع این شهرستان از یک ثبات رویه و شغل پایداری برخوردار است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت: به طوری که ۱۱۲ نفر در این شهرستان از بیمه بیکاری برخوردارند که کمترین تعداد در سطح استان مرکزی است که این تعداد نیز به دلیل کهولت سن مشمول این قانون حمایتی شدند.

شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی دارای ۵۰ هزار نفر جمعیت است.

کد خبر 2462295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha