۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰

انصاری:

موفقیت دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان به دلیل باوربنیان گذارانش بوده است

موفقیت دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان به دلیل باوربنیان گذارانش بوده است

زنجان- استاندار زنجان ابراز کرد: برای رسیدن به موفیقیت در هر کاری باور شرط اساسی است و موفقیت دانشگاه تحصیلات تکمیلی به دلیل باور بنیانگذاران آن بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید انصاری شامگاه چهارشنبه در مراسم اولین دوره اهداء جایزه ثبوتی-خواجه پور در آمفی تئاتر دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان ابراز کرد: در تمام کارهای بزرگی که به موفقیت می رسند باور کسانی که آن کار را شروع می کنند بسیار تاثیر گذاراست.

وی افزود: حتی در کارهای کوچک و معمولی هم باور و یقین داشتن به کار سبب می شود شخص نتیجه ای متفاوت از دیگران بگیرد.

استاندار خاطر نشان کرد: دوستانی که این برنامه را آغاز کرده اند با هدف مشخصی جایزه را به نام دکتر ثبوتی و خواجه پور نام گذاری کرده اند و اگر به کار خود باور داشته باشند می توانند منشاء خیر زیادی به محیط های علمی باشند.

انصاری با اشاره به اهمیت شرط وجود باور هم به اصل و هدف و روش تصریح کرد: کاری که دکتر ثبوتی از ابتدای دهه 70 در این مجموعه انجام داد با باور به اهداف و روش همراه بود و به همین دلیل با موفقیت همراه شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی افزود: طرح این جایزه به پیشنهاد چند تن از دوستان خوش فکر پایه ریزی شد و قرار شد ملاک این جایزه تاثیر افراد در جامعه علمی باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در این مسیر آیین نامه در ارتقا اساتید موثر باشد و در ای ن مورد تنها نظر اساتید برجسته مهم خواهد بود و سعی می شود این نوع تصمیم گیری به امور دیگر نیز سرایت یابد.

خالصی فرد با اشاره به اینکه برای این جایزه از هیچ کمک دولتی استفاده نشده گفت: این جایزه در سال اول به 3 جوان برتر و فعال در رشته های ریاضی، فیزیک و علوم رایانه تعلق می گیرد.

کد خبر 2465416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha