۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰

بروجردی با مهر مطرح کرد:

حمایت مجلس از حذف یارانه ثروتمندان/ دولت یک برنامه منسجم پیاده کند

حمایت مجلس از حذف یارانه ثروتمندان/ دولت یک برنامه منسجم پیاده کند

بروجرد- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت مجلس از حذف یارانه ثروتمندان، خواستار ارائه یک برنامه منسجم در این زمینه از سوی دولت شد.

علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از دریافت یارانه توسط افراد ثروتمند جامعه گفت: به طور قطع معتقد هستیم افرادی که مستحق دریافت یارانه نیستند یا خودشان از دریافت یارانه انصراف دهند یا آنکه دولت در این زمینه برنامه ای منسجم پیاده کند.

وی اظهار داشت: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارشی به دست ما رسید مبنی بر اینکه افرادی امروز در جامعه ما وجود دارند که خودروهای بنز و پورشه سوار می شوند و هنوز در حال دریافت یارانه نقدی هستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در جامعه ما خودروهای میلیاردی استفاده می کنند به طور قطع درآمدهای بالایی دارند که پرداخت یارانه تاثیری بر روی درآمد آنها ندارد و با قطع یارانه، این قشر از جامعه هیچ گونه آسیبی را نخواهند دید.

وی با بیان اینکه حذف یارانه ثروتمندان حمایت از اقشار کم در آمد جامعه است، ادامه داد: دریافت یارانه توسط افراد ثروتمند جامعه بی عدالتی درحق افراد مستحق دریافت یارانه است چرا که با حذف یارانه افراد ثروتمند افراد مستحق بهره بهتری خواهند برد.

بروجردی یادآور شد: امیدواریم دولت یارانه افراد ثروتمند جامعه را قطع کند و به طور قطع مجلس شورای اسلامی نیز از انجام این دست اقدامات هم از دولت حمایت خواهد کرد و هم پیشنهاد دهنده است.

کد خبر 2472328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha