۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۳۳

امشب/

برگزاری اجتماع عظیم «من عاشق محمد (ص)هستم» در امامزادگان باقریه بیرجند

برگزاری اجتماع عظیم «من عاشق محمد (ص)هستم» در امامزادگان باقریه بیرجند

بیرجند-رئیس اداره اوقاف شهرستان بیرجند و درمیان از برگزاری اجتماع عظیم "من عاشق محمد (صلی الله علیه و ‌آله) هستم" در امامزادگان باقریه بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام دادخدا خدائی رئیس اداره اوقاف شهرستان بیرجند و درمیان گفت: در پی اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) این اجتماع عظیم امشب (۴ بهمن) بعد از نماز مغرب و عشاء در محل امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می شود.

وی گفت: قرائت قرآن کریم، قرائت زیارت پیامبر  اعظم(صلی الله علیه و آله)، سخنرانی پیرامون شخصیت نبی گرامی اسلام و مدح و منقبت خاتم المرسلین و افشای نقشه شوم دشمنان و اسلام هراسی از جمله برنامه های این همایش مردمی است.

 رئیس اداره اوقاف شهرستان بیرجند و درمیان افزود: هتک حرمت به پیامبر (صلی الله علیه و آله) که از مقدسات و اولویت های مسلمانان است قابل تحمل نیست.

وی افزود: مردم غیور شهرستان با اعلام انزجار و محکوم کردن رفتار ننگین دشمنان در این اجتماع گرد هم خواهند آمد و با سرکوب کردن این اقدام غیر اخلاقی و غیر انسانی به بدخواهان اجازه تکرار دوباره را نخواهد داد.

وی اظهارکرد: کشورهای غربی برای جلوگیری از پیشروی اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) دست به کار غیراخلاقی و توهین به پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) زدند، اما این کار ننگین آن‌ها موجب روشن شدن افکار و اذهان عمومی جهان بشریت شد.

کد خبر 2472779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha