۷ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۲۷

طی مراسمی/

اعضای تیم جودو بزرگسالان خراسان رضوی تجلیل شدند

اعضای تیم جودو بزرگسالان خراسان رضوی تجلیل شدند

مشهد- اعضای تیم جودو خراسان رضوی که در رقابت های قهرمانی بزرگسالان امسال موفق به کسب مقام نایب قهرمانی کشور شدند طی مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای تیم جودو خراسان رضوی روز دوشنبه در مراسمی که با حمایت شرکت عمران شهر جدید گلبهار و در محل این شرکت برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفتند.

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی در این مراسم ضمن تشکر از حمایت های شرکت عمران شهر جدید گلبهار به منظور حمایت از این تیم بیان داشت: خوشبختانه حمایت های قابل تقدیر از این تیم باردیگر به ثمر نشست و جودوکاران با استعداد استان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز پس تیم میزبان به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافتند.

حسن خالقی مقدم  بیان کرد:  نسل جوان و ورزشکار استان همواره سرشار از استعداد های فراوان است که با وجود اینگونه حمایت ها و پشتیبانی ها می توان آن را به خوبی شکوفا کرد.

وی با اشاره به کمبود پشتوانه های مالی در ورزش عنوان کرد: با وجود ظرفیت های فراوان و نیروی انسانی متخصص و مستعد در جودو استان به طور حتم با تداوم حمایت ها می توانیم شاهد درخشش و استمرار موفقیت های جودوکاران استان و کسب افتخارات بیشتر  در عرصه ها و رقابت های آتی باشیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز در این جلسه جودوکاران خراسان رضوی را در رقابت های کشوری سفیران شهر جدید گلبهار عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط خاص و روبه توسعه شهر جدید گلبهار از هر پتانسیلی برای معرفی و اعتلای این شهر استفاده خواهیم کرد.

حمید بنایی با تاکید بر اهمیت پرداختن به امر ورزش برای ایجاد شور نشاط و سلامت در جامعه ادامه داد: مجموعه شرکت عمران شهر جدید گلبهار به رغم محدودیت ها و کاستی های موجود هرگونه تلاشی برای کمک و حمایت از ورزشکاران انجام خواهد داد.

وی با اعلام حمایت و همکاری در برگزاری مسابقات جودو در مناسبت های مختلف در سطح استان بیان کرد: با توجه به جمعیت روبه رشد استان شرکت عمران شهر جدید گلبهار به عنوان متولی ایجاد و توسعه این شهر با  ایجاد بیش از۳۰ هزار متر فضای ورزشی در حوزه ورزش تلاش های خوبی انجام داده است.

بنایی افزود: احداث سالن باستانی، زمین های ورزشی رو باز و احیای زمین چمن مجموعه ورزشی براداران خادم از برنامه هایی است که در دستورکار قرار دارد که با تامین اعتبارات لازم در سطح شهر گلبهار اجرایی خواهد شد.

کد خبر 2474732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha