۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۰۸

حسینی صدراعلام کرد؛

5 میلیارد ریال اعتبار برای احداث زودخانه پوریای ولی در خوی اختصاص یافت

5 میلیارد ریال اعتبار برای احداث زودخانه پوریای ولی در خوی اختصاص یافت

ارومیه- نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار طی دو سال برای احداث زورخانه پوریای ولی در خوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، موید حسینی صدر صبح چهارشنبه در جریان بازدید از روند احداث زورخانه پوریای ولی در خوی، با اعلام اینکه سال گذشته 2 میلیارد ریال برای اجرای این طرح تخصیص یافته، گفت: امسال نیز 3 میلیارد ریال برای اجرای عملیات عمرانی طرح تخصیص یافته است.

وی ضمن انتقاد از ناکارآمدی پیمانکار قبلی پروژه زورخانه پوریای ولی و عدم پیشرفت مناسب فیزیکی طرح، اظهار داشت: هم اکنون به دلیل کندی روند اجرای عملیات عمرانی، پیمانکار جدید انتخاب و اعتبار مورد نیاز نیز تامین شده که امیدواریم طی آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این طرح ورزشی باشیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تخصیص 19 میلیارد ریال برای احداث و تكمیل زیرساختها و پروژه های ورزشی خوی و چایپاره خبر داد و اعلام کرد: تکمیل زیر ساختهای ورزشی یکی از نیازهای این شهرستان بوده که هر چه سریعتر باید عملیاتی شود.

حسینی صدر ضمن انتقاد از عدم تكمیل ورزشگاه 5 هزار نفری خوی، عنوان کرد: احداث این ورزشگاه با 60 درصد پیشرفت فیزیكی متاسفانه با بی مهری مواجه شده كه ضمن هدر رفتن هزینه های انجام شده، ورززشكاران خوی را با كمبود امكانات و فضاهای ورزشی مواجه كرده است.

کد خبر 2476974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha