۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۱۳

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر:

جشنواره فیلم فجر آغاز همدلی سینمای ایران است

جشنواره فیلم فجر آغاز همدلی سینمای ایران است

دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر معتقد است که جشنواره فیلم فجر نقطه آزادی برای همدلی مجدد سینمای ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در افتتاحیه این دوره از جشنواره ضمن خوشآمد گویی به هنرمندان و مهمانان در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره گرد هم آمده ایم تا تلاش یک سال هنرمندان سینمای ایران را به نظاره بنشینیم، گفت: فردا آغاز سال نو سینمای ایران است؛ سینمایی که به دستان هنرمندان سینمای ایران رقم خواهد خورد. در ایام نوروز سینمای ایران و در ایام سالگرد جشنواره فیلم فجر به ستایشِ بخش درخشان سینمای ایران خواهیم رفت.

این مدیر سینمایی تاکید کرد: با این حال جشنواره فیلم فجر همه سینما ایران نیست، پایان یک فیلم هم نیست بلکه نقطه آغازی است برای همدلی مجدد و برای راه پیش روی تا اکرانی موفق و گسترش ارتباط عموم مردم علاقمند به سینما با تلاش یکسال فرزندان این سرزمین.

وی در ادامه بیان کرد: جشنواره فیلم فجر آغازی برای همدلی مجدد سینمای ایران است. امروز بار دیگر به اتفاق همه سینماگران عهدی را می بندیم که پیام آن همدلی است.

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: جشنواره امسال به نام حضرت رسول الله رقم خورد. حضرتی که از مرزهای زبان عبور کرد. آن سوی همه مرزهای نژادی اعتقادی و جغرافیایی بهشتی است که پلشتی در آن رنگ می بازد.

رضاداد در پایان گفت: او آمد تا به ما بیاموزد راه هدایت را پیدا کنیم و همانند او برای گمگشتگان فانوس روشن کنیم. سلام خدا و درود انسان های آزاده نثار تو باد و در پایان برای شما سینمادوستان دهه ای پر از شور و امید را آرزو می کنم.

کد خبر 2480206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha