۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۰۲

نجفی:

برای اشاعه شاد زیستن در بین مردم، باید مشکلاتشان را حل کنیم

برای اشاعه شاد زیستن در بین مردم، باید مشکلاتشان را حل کنیم

رشت - استاندار گیلان گفت:باید به دور از بحث ها و اظهارنظرهای منفی، از فرصت ها در خدمات رسانی به مردم استفاده کرده و با کاهش مشکلات آنها، شادزیستن را در جامعه اشاعه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر محمدعلی نجفی  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که شامگاه چهارشنبه برگزار شد، با اشاره به تلاش دولت در اتمام پروژه های عمرانی استان اظهار داشت: با تخصیص ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی استان در ۶ ماهه نخست امسال بسیاری از پروژه ها تکمیل و در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکه باید دهه فجر را برای مردم بانشاط برگزار کرد، از اظهارنظرهای ناامیدکننده برخی مدیران و افراد شناخته شده در سطح جامعه انتقاد کرد و گفت: کسانی که سال ها شاهد فسادهای مالی و اندیشه ای متعددی بوده اند، امروز مدعی رواج سبک و زندگی سالم هستند در حالی که خود به دروغگویی و دست کجی تن داده اند.

استاندار گیلان افزود: زمانی که مدیر و مسئولی در سبک زندگی اش، خود را از ناپاکدامنی ها پاک و عاری نکرده است، نمی تواند مدعی ارائه سبک زندگی سالم باشد.

استاندار با بیان اینکه همین افراد امروز خود را نگران مذاکرات هسته ای می خوانند افزود: همه جزئیات مذاکرات هسته ای کشور زیرنظر مقام معظم رهبری و مسئولان کشور در حال انجام است و  مشخص نیست  افرادی که اینچنین داد نگرانی بر سر موضوع مذاکرات را سر می دهند دغدغه چه چیزی را دارند.

وی ادامه داد: این افراد هنوز نمی خواهند واقعیت را بپذیرند و شاهد تلاش های مثمرثمر دولت   باشند.

نجفی با تاکید بر اینکه دهه فجر باید دهه نشاط و پویایی در جامعه باشد تصریح کرد: باید به دور از بحث ها و اظهارنظرهای منفی از فرصت ها در خدمات رسانی به مردم تلاش کنیم و با کاهش مشکلات مردم، شادزیستن را در جامعه اشاعه دهیم.

کد خبر 2487928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha