۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۱۴

کرانچار، سرمربی جدید الاهلی/ جباری دوباره زیرنظر سرمربی سپاهان

کرانچار، سرمربی جدید الاهلی/ جباری دوباره زیرنظر سرمربی سپاهان

«زلاتکو کرانچار» سرمربی پیشین تیم سپاهان اصفهان امروز به عنوان سرمربی جدید تیم الاهلی قطر انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الاهلی قطر که مجتبی جباری و سیدجلال حسینی را در اختیار دارد در آخرین دیدار خود برابر الوکره با نتیجه 2 به 4 شکست خورد. این چهارمین شکست متوالی الاهلی در لیگ قطر بود تا به این ترتیب مسئولان باشگاه الاهلی برای خروج این باشگاه از دور شکست، جلسه‌ای را برگزار کنند.

سایت «الکاس» قطر گزارش داد که «زلاتکو کرانچار» سرمربی پیشین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان فردا برای در دست گرفتن هدایت تیم الاهلی، به دوحه سفر خواهد کرد و تیم را برای بازی با الغرافه در اختیار می‌گیرد.

طبق اعلام این سایت قطری، «میلان ماچالا» سرمربی الاهلی، امروز پس از جلسه با مسئولان این باشگاه، به همکاری‌اش با این تیم قطری پایان می‌دهد. ماچالا توانسته بود الاهلی را از لیگ دسته اول به لیگ ستارگان قطر برساند. 

مجتبی جباری در دوره کوتاه حضورش در سپاهان با کرانچار به مشکل خورده بود و سپس در میانه‌های لیگ از سپاهان جدا شد و به تیم الاهلی قطر رفت.

به گزارش مهر، این خبر در حالی از سوی سایت الکاس اعلام شد که این سایت ابتدا از زلاتکو دالیچ به عنوان سرمربی جدید الاهلی یاد کرده بود ولی بعد از دقایقی این خبر را اصلاح کرد. 

کرانچار چند ماه پیش و بعد از کناره گیری از سرمربیگری سپاهان، گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال امید ایران بود ولی با نظر کمیته ارزیابی مربیان خارجی، از کار کردن در ایران منع شد.

 

کد خبر 2489240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha