۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶

بروجردی مطرح کرد:

روحيه شهامت و شجاعت شهدا برخاسته از ايمان واقعی به خداوند است

روحيه شهامت و شجاعت شهدا برخاسته از ايمان واقعی به خداوند است

خرم آباد - رئيس کميسيون امنيت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رشادت شهدا در برقراری امنيت در جامعه و حفظ دستاوردهای انقلاب گفت: روحيه شهامت و شجاعت شهيدان برخاسته از ايمان واقعی به خداوند است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علاءالدين بروجردی به همراه فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در جریان دیدار از خانواده شهيد "فتح الهي" اظهار داشت: بدون شک امنيت و اقتدار امروز كشور مديون خون شهداست و همگان بايد به تكليف خود در عمل به آرمانهای شهيدان عمل كنند.

وي روحيه شهامت و شجاعت شهيدان برخواسته از ايمان واقعي به خدا دانست و افزود: شهيدان در راه عهدي که با خداوند بسته‌اند از تمام هستي خويش گذشتند و با اين معامله براي هميشه جاودان شدند.

در ادامه اين ديدار سرهنگ علیرضا دليري فرمانده انتظامي بروجرد خطاب به خانواده شهيد فتح الهي گفت: شما خانواده هاي شهداء نزد خداوند اجر و قرب خاصی داريد و اميد است با شفاعت شهيدفتح الهی همراه با شهداي کربلا، شهداي صدر اسلام و انقلاب اسلامي محشور شويد.

وی اظهار داشت: امنيت و آسايش جامعه مرهون رشادت شهداء و صبوري خانواده شهيدان است و همه ما بايد از شهيدان والا مقام الگو و سرمشق گرفته و دنباله رو آنها باشيم.

فرمانده انتظامي بروجرد اظهار داشت: شهيد فتح الهي با ايثار و فداکاري مثال زدني خود شجاعانه در راه اعتلاي امنيت و آرامش کشور و مردم تا پاي جان خود ايستادگي کرد و در اين راه با نثار خون خود جام شهادت را سر کشيد تا پرچم امنيت در کشور پر افتخار ايران اسلامي هميشه در اهتزاز بماند.

سرهنگ دليري تصريح كرد: ما براي هميشه مديون خون پاک شهداي پر افتخار انقلاب اسلامي هستيم و اميدواريم با حفظ اقتدار و امنيت جامعه ايماني، ادامه دهنده راه شهدا باشيم.

بنابراین گزارش در پايان اين ديدار با اهداء لوح تقدير و هدايايي از خانواده اين شهيد والا مقام تجليل شد.

سروان شهید "رحمان فتح الهی" در جریان درگیری با یک شرور مسلح در حین انجام ماموریت در شهرستان بروجرد به شهادت رسید.

کد خبر 2491177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha