۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰

ناصرالمعمار:

رونق گردشگری در همدان به تبلیغات و بازاریابی وابسته است

رونق گردشگری در همدان به تبلیغات و بازاریابی وابسته است

همدان- معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت:رونق گردشگری دراستان همدان به تبلیغات و بازاریابی وابسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رزیتا ناصرالمعمار پیش از ظهر سه شنبه در کارگروه گردشگری استان همدان با تاکید بر اینکه بازاریابی و تبلیغات یکی از موضوعات مهم در بحث گردشگری است، اظهار داشت: رونق گردشگری و در واقع تمام فعالیت های گردشگری به تبلیغات و فعالیت های بازار یابی مناسب بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه در واقع تبلیغات پروسه هزینه بری نیست، عنوان کرد: تبلیغات نوعی سرمایه گذاری اصولی در حوزه گردشگری و جذب گردشگر داخلی و خارجی به استان همدان است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی  گردشگری استان همدان با بیان اینکه استان همدان در حال حاضر در آثار تاریخی و هنجارهای طبیعی نهفته است تا توسعه گردشگری، ابراز داشت: اداره کل میراث فرهنگی استان همدان اقدامات مختلفی در زمینه توسعه گردشگری و تبلیغات با توجه به اهمیت این موضوع انجام داده است.

ناصرالمعمار ادامه داد: ایجاد پورتال گردشگری که همزمان با هشتمین نمایشگاه گردشگری کشور افتتاح می شود از جمله این اقدامات بوده که در این پورتال تمام اطلاعات در مورد جاذبه های گردشگری استان جمع آوری شده است.

وی افزود: تهیه اقلام تبلیغاتی به زبان های مختلف، تشکیل کمیته مشورتی با محوریت تبلیغات و بازاریابی، برگزاری جشنواره های متعدد در روستاها و برگزاری جشنواره زمستانی و تابستانی در سراسر استان و حضور گروه های خاص مانند غارنوردان در استان از دیگر اقدامات اداره میراث فرهنگی در این راستا است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی  گردشگری استان همدان از برگزاری همایش تورگردانان برای دومین بار در ایام برگزاری جشنواره زمستانی همدان خبر داد و گفت: تور گردانانی از سراسر کشور در این همایش شرکت دارند.

یکی از راه های معرفی همدان تبلیغات در شبکه های ملی و جهانی و نشریات ملی و جهانی است

ناصرالمعمار با بیان اینکه استان همدان در هشتمین نمایشگاه گردشگری کشور غرفه داشت، بیان کرد: یکی از راه های معرفی همدان تبلیغات در شبکه های ملی و جهانی و نشریات ملی و جهانی است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه یکی از مهمترین انتظارات در ایام نوروز و با توجه به نقش مهم این ایام در جذب گردشگر به استان تبلیغات ملی در این حوزه است، عنوان کرد: چنانچه قبل از فرارسیدن نوروز جاذبه های گردشگری استان همدان از طریق شبکه های ملی روی آنتن برود به طور قطع تاثیر بسیاری در جذب گردشگر دارد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی  گردشگری استان همدان با بیان اینکه هدف از تبلیغات در شبکه های ملی جذب گردشگران خاص به استان همدان است، بیان داشت: اداره میراث فرهنگی استان همدان پیشنهاد کرده تا با همکاری دستگاه های متولی برنامه ای برای تبلیغات گردشگری استان همدان و پخش در شبکه های سراسری تهیه شود.

ناصرالمعمار با بیان اینکه یکی از مشکلات استان همدان عدم معرفی آن در استان های دیگر است، گفت: تبلیغات سراسری موجب معرفی همدان در سراسر کشور می شود.

رئیس انجمن تورگردانان استان همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه در حیطه تبلیغات استان همدان بخش نرم افزاری فراموش شده است، گفت: متاسفانه استان همدان در حوزه تبلیغات گردشگری ضعیف عمل کرده و در حوزه تبلیغات نرم افزاری اقدامی انجام نشده است.

بهنام افتخاریان با تاکید بر اینکه برای تبلیغات در حوزه گردشگری باید نیاز بازار مشخص شود، بیان کرد: بازار شناسی یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در تبلیغات گردشگری به شمار می رود.

 

کد خبر 2492982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha