۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸

بخشی خبر داد:

۲۰۰میلیارد ریال برای ایجاد کسب و کارهای خرد در لرستان اختصاص یافت

۲۰۰میلیارد ریال برای ایجاد کسب و کارهای خرد در لرستان اختصاص یافت

خرم آباد - مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان لرستان از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های خوشه ای و کسب و کارهای خرد در لرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بخشی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان در سخنانی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید فعالیتهای صندوق مهر امام رضا(ع) به سمت طرح های گروهی و تولید کارگاهی و مشاغل خانگی سوق داده شده است.

وی با اشاره به اجرای این طرح ها به صورت خوشه پشتیبان و زنجیره تولید عنوان کرد: در این راستا ۱۰۰ طرح در این حوزه ها شناسایی شده که در دست ساماندهی است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان لرستان با بیان اینکه این طرح ها توسط افراد با تجربه ارائه شده اند یادآور شد: مشخصه این طرح ها سرانه اشتغال پایین، پایین بودن قیمت تمام شده محصولات و قدرت رقابت پذیری بالا در بازار است.

بخشی با اشاره به بازار محور بودن محصولات تولیدی در این خوشه ها بیان داشت: این طرح ها در قالب انعقاد تفاهم نامه با مجری طرح از سوی این صندوق حمایت می شوند.

وی با اشاره به همکاری دو دستگاه به صورت عام در اجرای این طرح ها افزود: این دو دستگاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در بحث بیمه و اخذ حمایتهای کارگروه اشتغال و اداره کل فنی و حرفه ای استان لرستان در بحث آموزش و مهارت افزایی هستند.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان لرستان یادآور شد: همچنین برخی دستگاهها به صورت خاص در تفاهم نامه اجرای برخی طرح ها دیده می شود که این دستگاهها جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت هستند که به طرح های مرتبط با حوزه خود ورود پیدا می کنند.

بخشی با اشاره به اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح های خوشه ای و کسب و کارهای خرد در استان ابراز امیدواری کرد که بازخورد اجرای این طرح را در سال ۹۴ مشاهده کرد.

کد خبر 2492993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha