۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۳۵

نصرپور:

بانوان جودوکار همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند

بانوان جودوکار همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند

همدان-رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به اعزام بانوان جودوکار استان همدان به مسابقات کشوری گفت: تیم جودو بانوان همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود.

جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به اعزام بانوان جودوکار همدانی به مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم جودو بانوان استان در رده سنی بزرگسالان از ۲۳ بهمن به مدت دو روز بهدمسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی یزد برگزار می شود، اعزام خواهد شد.

وی افزود: زینب جلالوند در وزن ۷۸+، ناهیدسیاهوشی در وزن ۷۸-، صباکرمعلی در وزن ۷۰-، آذرکولیوند در وزن۶۳- و فاطمه آقاجانی در وزن ۶۳- به مربیگری مژگان کولیوند و سرپرستی کبری کرمی در این مسابقات حاضر می شود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به اعزام تیم جودو آقایان گفت: همچنین تیم جودو آقایان برای حضور در مسابقات مدعیان کشور (پسران) انتخابی تیم ملی که در رده سنی نوجوانان ۲۴ بهمن به میزبانی تهران برگزارمی شود، اعزام می شوند.

نصرپور عنوان کرد: محمدرضاسلطانی، محمدنبی پور، مهدی سرمدی خجسته، علیرضا محمد مبارکی عراقی و  امیرمحمدبهمنی به مربیگری و سرپرستی ارسطو روشن در این مسابقات حاضر می شوند.

وی با اشاره به استقبال بانوان همدانی از رشته جودو بیان کرد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ ها و اردوهای تیم ملی هستند.

نصرپور یادآور شد: حضور کبری کرمی و مژگان کولیوند از مربیان بسیار قدرتمند همدان در تیم ملی ایران باعث رشد قابل ملاحظه جودو بانوان در همدان شده است.

رئیس هیئت جودو همدان با بیان اینکه مربیان خوبی در استان کار می کنند، گفت: کبری کرمی از مربیان خوب همدان به عنوان برترین مربی چهارمین دوره لیگ بانوان کشور شناخته شده که این از افتخارات مربیان هیئت است.

وی با بیان جودو استان همدان از قطب های کشور است بیان کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در این رشته در همدان فعالیت می کنند.

رئیس هیئت جودو استان همدان یادآور شد: یکی از برنامه های آینده هیئت توجه روز افزون به استعدادهای شهرستان های استان همدان است تا از تمام پتانسیل های استان در راستای پیشبرد اهداف هیئت جودو استان استفاده شود که در این امر برگزاری مسابقات استان کمک بزرگی خواهد بود.

کد خبر 2493174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha