۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۳۹

منتظر حجت:

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز سمنان در روز ۲۲ بهمن اعلام شد

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز سمنان در روز ۲۲ بهمن اعلام شد

سمنان - مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: سیمای استانی با ویژه برنامه ای با نام « ما ایستاده ایم » بصورت زنده از ساعت هشت الی ۱۳ انعکاس دهنده حماسه مردم استان در ۲۲ بهمن ماه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد منتظر حجت عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: حضور کارشناسان سیاسی دربرنامه، برقراری ارتباط تلفنی با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، فرمانداران و ائمه جمعه سراسر استان و همچنین ارتباط زنده با سطح شهر سمنان و انعکاس حضور مردم ولایتمدار و پخش گزارش های زنده تصویری از شاهرود، مصاحبه با مسئولان،   پخش گزارش هایی از شهرهای دامغان، گرمسار، مهدیشهر، میامی، سرخه، آرادان و ... ارتباط زنده با شبکه های سراسری از بخش های این ویژه برنامه است.

وی گفت: از ساعت ۱۷ الی ۱۸ همین روز ویژه برنامه «خانواده» با حضور دکتر لاله افتخاری نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی و از هم استانی های شاهرودی بصورت زنده به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به این مطلب که آخرین قسمت برنامه «کاروان انقلاب» هم از ساعت ۱۹ الی ۲۰ از شبکه استانی سمنان پخش خواهد شد اظهار داشت: ویژه برنامه دیگری از ساعت ۲۱ الی ۲۲ بصورت زنده با حضور کارشناسان سیاسی، ابعاد حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  را بررسی می کند.

منتظر حجت با بیان اینکه شبکه استانی صدا نیز در این روز با ویژه برنامه «روز هم صدایی» بصورت زنده از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲ با مردم استان همراه خواهد بود بیان داشت: بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی، پخش پیامهای ائمه جمعه، استاندار، فرمانداران و مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و پخش گزارش های زنده از راهپیمایی و پخش سرودهای محلی از بخش های این ویژه برنامه خواهد بود.

وی اضافه کرد:ویژه برنامه «با ایران تا هستیم» از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ از دیگر برنامه رادیویی است که در این روز پخش می شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: اطلاعات و اخبار این اداره کل نیز با برقراری دو ارتباط زنده تصویری با شبکه خبر در روز ۲۲ بهمن آمادگی حضور مردم استان و همچنین حضور حماسی آنان را منعکس خواهد کرد.

وی گفت: اعزام گروه های خبری به شاهرود، میامی، گرمسار، دامغان، مهدیشهر، آرادان، سرخه و ... برای انعکاس این رویداد بزرگ و تهیه گزارش های ویژه استکبار ستیزی، بیان خدمات و موفقیت های نظام و آمادگی مردم در راستای تبعیت از ولایت فقیه و تهیه گزارش های مردمی که نشان از تداوم و استمرار راه شهداء و پیروی از آرمان های انقلاب اسلامی و اعلام بیعت مجدد با مقام معظم رهبری دارد از دیگر اقدامات واحد خبر مرکز سمنان است.

منتظر حجت در خاتمه افزود: دو بالگرد درشهرهای شاهرود و سمنان عظمت و صلابت حضور مردم انقلابی این دو شهر را منعکس خواهند کرد.

کد خبر 2493486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha