۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۵۸

کفاشیان:

فوتبالیست ها مثل همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر می‌شوند

فوتبالیست ها مثل همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر می‌شوند

زاهدان- رییس فدراسیون فوتبال کشور گفت: فوتبالیست ها همراه دیگر ورزشکاران و اقشار مردم مثل همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر می‌شوند.

علی کفاشیان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: جامعه ورزش و دیگر آحاد ملت با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بدون شک با همدلی و اتحادی که دارند به دشمنان ایران نشان خواهند داد که در مقابل این یکرنگی و یگپارچگی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و زمانی که آنها شاهد حضور خیل عظیمی از ایرانیان عزیز در روز چهارشنبه باشند، ناامید خواهند شد.

وی افزود: مردم ایران همواره در هر عرصه‌ای ثابت کردند که با همدلی می توانند به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران جامه عمل بپوشانند که در این برهه که نظام به واسطه مذاکرات هسته ای نیازمند حمایت مردمی قطعا حضوری پر شور خواهند داشت.

رییس فدراسیون فوتبال خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی یاد آور شد: مردم ما همیشه در صحنه اند و هر دشمنی که بخواهد ایران را تهدید کند بیشتر در صحنه راهپیمایی حاضر می‌شوند و به تمام مردم جهان نشان می‌دهند که چطور پشت انقلاب هستند و باز هم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد و ورزشکاران هم همیشه در این مسیر پیشرو بوده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان به منظور شرکت در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است.  

کد خبر 2493490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha