۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷

کرامتی خبر داد:

اختصاص ۵میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های حوادث در زنجان

اختصاص ۵میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های حوادث در زنجان

زنجان- مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: در سالجاری ۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های پیشگیری و سیل بری در سطح شهرها و روستاهای زنجان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، صفی الله کرامتی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سالجاری ۳۲ میلیارد تومان اعتباربا پیگیری استاندار و معاون عمرانی استاندار به اجرای پروژه های بحران و حوادث در استان زنجان اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در این راستا ۵ میلیارد تومان برای پروژه های حوادث از قبیل سیل و پیشگیری در نظر گرفته شده و ۳۱ میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال برای تکمیل تجهیزات سالن چند منظوره مدیریت بحران پیش بینی شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: در جلسه ای که هفته آینده در استان برگزار خواهد شد توزیع عادلانه اعتبارات ۵ میلیارد تومان بین شهرها و مناطق توزیع انجام می شود.

کرامتی تاکید کرد: مدیریت بحران به بحث آموزش در پیشگیری از حوادث تاکید جدی دارد چرا که پیشگیری بهتر از درمان است و جلوی هزینه های زیادی را هم می گیرد.

وی افزود: با توجه به آموزش های پیشگیری که در سالهای اخیر در مدیریت بحران در روستاها و شهرها انجام شده خسارت های وارده از طریق حوادث در استان زنجان بسیار کاهش یافته است.

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان یاد آورشد: مدیریت بحران در طول سال به امر آموزش توجه دارد و با همکاری دستگاههای اجرای برنامه های خوب و مدونی را اجرا می کند.

کرامتی با اشاره به بارش برف و باران در سطح استان زنجان گفت: خوشبختانه بارش خوبی در استان رخ داد که باعث خوشحالی مردم شد و خوشبختانه هیچ گونه مشکل و خسارتی در استان به وجود نیامد.

وی گفت: چندین راه ارتباطی روستا در استان مسدود بود که با کمک راهداران بازگشایی شد.

کد خبر 2494825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha