۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۴۲

سعیدی:

اجرای ناصحیح قانون بیمه شدگان خاص بی اعتمادی مردم رابه دنبال دارد

اجرای ناصحیح قانون بیمه شدگان خاص بی اعتمادی مردم رابه دنبال دارد

تبریز - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای ناصحیح قانون بیمه شدگان خاص بی اعتمادی مردم را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سعیدی ظهر شنبه در دیدار با مدیر کل تأمین اجتماعی استان اظهار داشت: اجرای ناصحیح قانون بیمه شدگان قالی باف، کارگران ساختمانی و ‌رانندگان موجب خدشه دار شدن اعتماد عمومی شده بود که خوشبختانه با شروع طرح های مربوط به پالایش این افراد، این روند بهبود یافته است.

وی ادامه داد: طرح پالایش بیمه شدگان خاص، طرح مطلوبی است که باعث بازگرداندن اعتماد عمومی به سازمان شده و لازم است این طرح به طور دقیق ادامه یابد و اگر نواقصی در قانون و یا آیین نامه های اجرایی آن وجود دارد کمیسیون اجتماعی مجلس آماده است در جهت رفع آنها اقدام مؤثر انجام دهد.

سعیدی با تاکید بر اینکه با اجرای صحیح این قانون شاهد احقاق حق مردم خواهیم بود، گفت: در سال های گذشته افراد بسیاری با عنوان قالیباف و یا کارگر وارد این چرخه شده اند و موجب ضایع شدن حقوق قالیبافان واقعی گردیده اند.

این نماینده مجلس ادامه داد: تمامی مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس باید برای حل مشکلات بیمه این افراد وارد عمل شوند زیرا اگر مشکلات بیمه ای آن ها حل نشود شاهد برخی اتفاقات تلخ همچون خاموش شدن چراغ قالیبافی در استان خواهیم بود.

کد خبر 2495291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha