۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۰

طرح توانمندی زنان روستایی در ۵۰ روستای خراسان رضوی تصویب شد

طرح توانمندی زنان روستایی در ۵۰ روستای خراسان رضوی تصویب شد

مشهد- طرح ارتقای توانمندی زنان روستایی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی در تعداد ۵۰ روستای خراسان رضوی مصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح ارتقای توانمند سازی زنان روستایی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی به ریاست استاندار روز شنبه به تصویب رسید.

در جلسه امروز شورای برنامه ریزی استان مقرر شد تا بر اساس این طرح ۵۰ روستا در خراسان رضوی انتخاب و طرح مذکور در آن اجرایی شود.

در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی علاوه بر تصویب ۹ طرح سرمایه گذاری استاندار خراسان رضوی بر تعیین جدول زمانبندی برای پاسخ به استعلام سرمایه گذاران از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

علیرضا رشیدیان بیان کرد: سرمایه گذاران برای اجرای پروژه های اقتصادی باید از مجاری قانونی وارد شوند و مجوزهای لازم را در هر بخش اخذ کنند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی باید نسبت به پاسخ استعلامات در سریع ترین زمان ممکن و طبق جدول زمانبندی معقول و منطقی اقدام کنند.

استاندار یادآور شد: در صورت عدم پاسخ دستگاه های اجرایی در مهلت مقرر جواب استعلام مثبت تلقی شده ودستگاه اجرایی مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی نیازمند توسعه است بر مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاری تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تصویب اجرای پروژه های سوارکاری، گاو داری ۱۰۰ راسی، پروار بندی گوساله، احداث پایانه حمل و نقل داخلی کالا و نیروگاه بادی از جمله طرح های سرمایه گذاری  در این جلسه بود که به تصویب رسید.

در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی همچنین توزیع مرحله دوم جرائم رانندگی تخصیص یافته به استان بین شهرداری ها و دهیاری ها به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، گزارش تفریغ بودجه سال ۹۱ از سوی دیوان محاسبات استان و میزان جذب اعتبارات استان از سوی معاونت برنامه ریزی و اشتغال و همچنین ساماندهی فضاهای اداری ارایه گزارش و  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 2495302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha