۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۲۰

نصرپور:

بانوان جودوکار همدانی نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شدند

بانوان جودوکار همدانی نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شدند

همدان- رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: بانوان جودو کار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور با کسب دومدال طلا، دومدال نقره و دومدال برنز نایب قهرمان شدند.

جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به نتایج بانوان جودوکار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات جودو قهرمانی کشور به مدت دو روز در شهر یزد برگزار و بانوان جودو کار همدانی با کسب دومدال طلا، دومدال نقره و دومدال برنز نایب قهرمان این مسابقات شدند.

وی افزود: در نتیجه انفرادی آذرکولیوند در وزن ۶۳-کیلوگرم و مبینا عزیزی در وزن ۵۷- کیلوگرم نشان طلا کسب و صبا کرمعلی در وزن ۷۰- کیلوگرم و زینب جلالوند در وزن ۷۸+ کیلوگرم نشان نقره را از آن خود کردند و فاطمه آقاجانی در وزن ۷۰- کیلوگرم و فاطمه حیدری در وزن ۵۲-کیلوگرم به نشان برنز این مسابقات رسیذنذ.

رئیس هیئت جودو استان همدان با بیان اینکه همدان از قطب های اصلی جودو کشور است، گفت: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ ها و اردوهای تیم ملی هستند.

نصرپور یادآور شد: حضور کبری کرمی و مژگان کولیوند از مربیان بسیار قدرتمند همدان در تیم ملی ایران باعث رشد قابل ملاحظه جودو بانوان در همدان شده است.

وی با بیان یک هزار و ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته در همدان فعالیت می کنند، بیان کرد: شهرستان های تویسرکان، نهاوند، بهار و ملایر از شهرستان های فعال هستند که توجه و فعال کردن سایر شهرستان های استان در برنامه توسعه این هیئت است.

رئیس هیئت جودو استان همدان عنوان کرد: یکی از برنامه های آینده هیئت توجه روز افزون به استعدادهای شهرستان های استان همدان است تا از تمام پتانسیل های استان در راستای پیشبرد اهداف هیئت جودو استان استفاده شود که در این امر برگزاری مسابقات استان کمک بزرگی خواهد بود.

نصرپور با بیان اینکه مربیان خوبی در استان کار می کنند، گفت: کبری کرمی از مربیان خوب همدان به عنوان برترین مربی چهارمین دوره لیگ بانوان کشور شناخته شده که این از افتخارات مربیان هیئت است.

وی عنوان کرد: همچنین چهار مربی نیز در امر استعدادیابی در همدان فعالیت دارند که امید می رود در آینده نه چندان دور با برنامه ریزی هایی که در امر استعدادیابی و توجه به نونهالان و نوجوانان در سنین پایه انجام دادیم هیئت همدان رشد چشمگیری داشته باشد.

کد خبر 2495448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha