۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۲۲:۱۶

اسدی:

یاد شهدا پویایی را برای جامعه در بر خواهد داشت

یاد شهدا پویایی را برای جامعه در بر خواهد داشت

زاهدان-فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان گفت: یاد شهدا پویایی را برای جامعه در بر خواهد داشت چرا که به جوانان درس ایستادگی می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حمید رضا هوشمند اسدی امشب در یادواره شهدای منطقه چهار زیبا شهر زاهدان اظهار داشت: امروز عزت، استقلال، آزادی و حیثیت ما بخاطر ایثارگری، فداکاری و شهادت طلبی شهداست و با زنده نگه داشتن یادشان همواره از سوی مردمان جامعه این آرمان ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اگر امروز توانسته ایم با صلابت و اقتدار در عرصه های مختلف ظاهر شویم و حضوری موثر داشته باشیم به برکت خون شهدا و ایثارگران مان، این الگوهای آزادگی و مردانگی است.

این فرمانده ارتش جمهوری اسلامی شهدا را ناظر بر اعمال ما دانست و بیان کرد: نتیجه ایثارگری و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی موجب امنیت و آرامش فعلی حاکم بر جامعه امروز است که باید به بهترین شکل قدردارن این نعمات بر جای مانده از خون آنان باشیم.

اسدی با بیان اینکه امروز وظیفه همه حفاظت از فرهنگ ایثار و شهادت است گفت : همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند هر حرکت و قیامی برعلیه ظلم و ستم باید در راه خدا و برای خدا باشد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما جاودانه است، چراکه دین و اسلام جاودانه بوده و مردم ما در راه اسلام و دین انقلاب کرده اند و هیچ رزمنده ای برای مادیات به جنگ نرفته است و همگی انگیزه خود را ادای تکلیف شرعی بیان کرده اند.

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی زاهدان افزود: یاد شهدا و آثار و برکات وجودی آنان باید در ایران اسلامی همیشه جاری باشد تا فضای جامعه زنده نگهداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این یادواره شهدا که با تواشیح و برنامه های فرهنگی همراه بود از خانواده شهدای منطقه چهار زیباشهر از سوی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان با اهدا جایزه و لوح تقدیر به عمل آمد.

یادواره شهدای منطقه چهار زیبا شهر زاهدان امشب بعد از نماز مغرب و عشا به همت تیپ زرهی ۱۸۸ زاهدان در مسجد فاطمه الزهرا (س) مجتمع مسکونی قائمیه ارتش واقع در زیبا شهر با حضور مسوولان کشوری و لشکری برگزار شد.

کد خبر 2499119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha