۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۱۰

با حضور دانشجویان و خانواده شهدا/

کنگره شهدای دانشجوی قم برگزار شد

کنگره شهدای دانشجوی قم برگزار شد

قم - کنگره شهدای دانشجوی استان قم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و مسئولان استانی و کشوری، دانشجویان و خانواده معظم شهدا در دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنگره شهدای دانشجوی استان قم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، مادر شهیدان زین الدین، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(س) و تعدادی مسئولان استانی و دانشجویان قبل از ظهر سه شنبه در دانشگاه قم برگزار شد.

رئیس دانشگاه قم در این مراسم، طی سخنانی با بیان این که کنگره دانشجویی هر استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: در حدیثی ذکر شده که بالاتر از هر خوبی و نیکی خوبی و نیکی وجود دارد و شخصی که در راه خدا به شهادت می‌رسد گویا بالاترین درجه‌ای است که می‌تواند در پیشگاه خدا کسب کند.

حجت الاسلام عسگر دیرباز ادامه داد: شهید مرتضی مطهری فرموده‌اند که برخی فقط به فکر خود و خانواده شان هستند اما برخی دیگر به فکر جامعه بشری هستند و برای بهبود وضع آن تلاش می‌کنند اما شهید کسی است که جان خود را برای جامعه فدا می‌کند و این کار را با اخلاص انجام می‌دهد.

وی افزود: بسیاری افراد ممکن است برای جامعه خدمتی کنند اما این کارشان با اخلاص نباشد اما شهدا خالصانه و در راه خدا جان خود را فدا کرده‌اند.

در این مراسم از سالنامه شهدا توسط مادر شهیدان زین الدین و برخی مسئولان دیگر رونمایی شد.

همچنین کلیپی از شهید زین الدین پخش شد و راوی دفاع مقدس به روایت روزهای جنگ و شهادت پرداخت.

یک هنرمند که عکس شهیدان زین الدین و سعیدی را نقاشی کرده بود این اثر را به خانواده این دو شهید اهدا کرد.

کد خبر 2499521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha